اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی در کنگان

فرماندار کنگان از بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی در کنگان خبر داد.

بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی صبح امروز در جمع مسئولان کنگان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تمام موفقیت‌های این نظام مرهون فداکاری شهدای عظیم‌الشان و حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

وی با تاکید بر لزوم تداوم گفتمان امام راحل افزود: گفتمان امام (ره) و انقلاب ضامن بقا و دوام نظام است و هر گفتمانی غیر از آنها مردود است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: امروز مسیر حرکت دولت‌ها بر اساس همین گفتمان است و باید این گفتمان را بیش از گذشته تقویت کنیم.

تبرکی اضافه کرد: امروز به برکت همین گفتمان و در سایه رهبری داهیانه خلف صالح امام (ره) و ولی امر مسلمین جهان، جمهوری اسلامی ایران الگوی همه آزادی‌خواهان و آزادگان عالم است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) توانست معادلات سیاسی شرق و غرب را بهم بریزد و لرزه‌ای بر اندام استکبار جهانی بیندازد.

تبرکی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در عصری که دشمنان اسلام و قرآن دین را افیون ملت‌ها معرفی کردند، توانست اثبات کند که دین باعث تعالی و سعادت و پیشرفت جامعه بشری است.

وی بیان کرد: امسال در دهه فجر تعداد زیادی پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که در کنگان نیز در این مسیر گام‌های اساسی برداشته شده است.

فرماندار کنگان از بهره‌برداری از 18 پروژه عمرانی در کنگان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتبار 112 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

تبرکی اضافه کرد: همچنین 5 پروژه با اعتبار 12.5 میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی خواهند شد که امیدواریم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول