اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

900 روستای کرمان آب آشامیدنی سالم ندارند

استاندار کرمان گفت: 900 روستا در استان آب آشامیدنی سالم ندارند و این در حالی است که مردم استان 15 برابر بودجه طرح‌های عمرانی یارانه دریافت می‌کنند.

900 روستای کرمان آب آشامیدنی سالم ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در صبحگاه اداری آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: آموزش و پرورش با بیش از 500 هزار دانش‌آموز و 46 هزار نفر معلم جزو دستگاه‌های بزرگ استان و کشور محسوب می‌شود.

رزم‌حسینی عنوان کرد: با رهبری امام راحل انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا جامعه‌ای پویا و رو به ‌رشد در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دنیا داشته باشیم.

استاندار کرمان بیان داشت: اگر امروز در کشور یکپارچگی وجود دارد به برکت خون شهدا، امام شهدا و رهبری فرزانه مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه امروزه به برکت رهبر بزرگ انقلاب و امام راحل کشور در آرامش و امنیت قرار دارد، افزود: بی‌اعتمادی که در اقتصاد و سیاست کشور اتفاق افتاده بود انقلاب را اندکی دچار مشکل کرد که با درایت مردم و راهنمایی رهبری این مشکل هم برطرف شد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه زیرساخت توسعه اقتصادی سرمایه انسانی است، گفت: سرمایه انسانی مستلزم تلاش آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: امروزه همه دنیا فهمیده‌اند، دانایی و توانایی است و اگر بخواهیم در عرصه‌های بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید اقتصاد خوبی هم داشته باشیم.

رزم‌حسینی بیان دشت: اگر امروز دولت به دنبال رفع تشنج و آرامش در دنیا است، تنها به دلیل رونق اقتصادی در کشور است.

استاندار کرمان عنوان کرد: استان کرمان با 370 پروژه و طرح‌های نیمه‌تمام و بدهی میلیاردی روبه‌رو است و این مسئله با زمینه‌سازی اقتصادی در استان کرمان تا یک سال آینده حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما بدون افراد کارآموز نمی‌توانیم به توسعه مورد نظر دست یابیم، افزود: معلم‌ها باید نهضت کار و تلاش را در مدارس احیا کنند تا زمانی که دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل می‌شوند، منتظر کار دولتی نباشند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم محور به وجود آمده و باید آن را بر پایه توسعه محور ادامه دهیم و همه باید برای توسعه اتفاق نظر داشته باشیم.

استاندار کرمان بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

رزم‌حسینی بیان داشت: 900 روستا در استان آب آشامیدنی سالم ندارند و این در حالی است که مردم استان 15 برابر بودجه طرح‌های عمرانی یارانه دریافت می‌کنند.

وی گفت: امیدواریم با حرکت منطقی همراه با تدبیر و فضای مناسب بین‌المللی آینده روشن همراه با امید و تلاش در کشور به وجود آید.

استاندار کرمان عنوان کرد: با موقعیتی که برای خدمت در استان کرمان پیش آمده، خودم را وقف خدمت به استان کرمان کرده‌ام و در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان تلاش می‌کنم.

رزم‌حسینی افزود: دولت‌ها برای خلق ثروت و مزیت در کشورها به وجود می‌آیند و هر چه رفاه بیشتر باشد، صداقت، دیانت و پاکی مردم بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به قدیمی بودن ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در زمینه ایجاد تغییر در این حوزه آنچه در اختیارات ما باشد، کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/80018/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول