اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محدوده 140 هکتاری

آب آشامیدنی منطقه آزاد انزلی تامین می‌شود

آب آشامیدنی محدوده 140 هکتاری منطقه آزاد انزلی با توافق بین شرکت آب و فاضلاب گیلان و منطقه آزاد انزلی تامین می‌شود.

آب آشامیدنی منطقه آزاد انزلی تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، توافقنامه تامین آب منطقه آزاد انزلی عصر امروز بین شرکت آب و فاضلاب گیلان و منطقه آزاد انزلی منعقد شد.

توافقنامه مذکور بین حمید روشن‌روان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در هشت بند به امضا رسید.

ایجاد خطوط انتقال جدید و گسترش خدمات آبفای گیلان در منطقه به همراه ایجاد دفتر نمایندگی آبفا در منطقه آزاد انزلی از جمله موارد توافقنامه مذکور است.

به گزارش فارس، کمبود آب مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال در محدوده 140 هکتاری منطقه آزاد انزلی از مهم‌ترین مشکلات شرکت‌های فعال تجاری و صنعتی در این محدوده است و با اجرای توافقنامه مذکور یکی از کمبودهای زیرساختی مورد نیاز به منظور فعالیت سرمایه‌گذاران تا سال آینده برطرف می‌شود ضمن اینکه تجهیزات زیربنایی احداث شده از طرف سازمان منطقه آزاد در زمینه تامین، نگهداری و ذخیره آب آشامیدنی به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

توافقنامه مذکور به منظور تامین آب مورد نیاز مشترکان عادی و شرکت‌های فعال در فاز صنعت منطقه و همچنین احداث و بهره‌برداری زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی در این بخش از محدوده 3 هزار و 200 هکتاری منطقه آزاد انزلی منعقد شده است.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول