اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت ریگان خبر داد

تأمین سبد کالای 2330 خانوار در ریگان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان گفت: مراکز توزیع سبد کالا در ریگان مشخص و برای 2 هزار و 337 خانوار این سبد تاکنون تأمین شده است.

تأمین سبد کالای 2330 خانوار در ریگان

پرویز جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: مراکز توزیع سبد کالا در این شهرستان مشخص و برای 2 هزار و 337 خانوار این سبد تاکنون تأمین شده است.

وی بیان داشت: تعداد 837  سبد توسط فروشگاه فرهنگیان جذب و از روز چهارشنبه 16 بهمن ماه توزیع آن آغاز شده و همچنین فروشگاه یک و یک واقع در بلوار جمهوری ریگان برای جذب یک‌هزار و 500 مورد اقدام کرده است که از روز دوشنبه هفته جاری توزیع را آغاز می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فروشگاه‌های توزیع این سبد کالا در ریگان به جز فرهنگیان فاقد نماینده و غیر فعال بودند، همین امر مشکلاتی را ایجاد کرد و موجب تأخیر در توزیع شد که با پیگیری‌ مراکزی برای تامین و توزیع معرفی شد.

جلالی از تمام شهروندان ریگانی خواست برای دریافت سبد کالا عجله نکنند، زیرا هیچ مشکلی در توزیع سبد کالای برای مشمولان این طرح وجود ندارد و با تمهیدات اندیشیده شده طی سه هفته آینده تمام خانوارهای مشمول این سبد کالایی را در شهرستان ریگان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/80014/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول