اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

سبد کالا در ریگان توزیع نمی‌شود

امام جمعه ریگان گفت: هنوز مراکز توزیع سبد کالا در شهرستان ریگان راه‌اندازی نشده است و مردم برای دریافت سبد کالا به سایر شهرهای استان کرمان می‌روند.

سبد کالا در ریگان توزیع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: شهدای ما جوانی و زندگی خود را گذاشتند تا این انقلاب به ثمر برسد و ما باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

وی ادامه داد: یکی از راه‌هایی که ادامه راه شهداست، شرکت گسترده و با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن است.

امام جمعه ریگان با تاکید بر اینکه مردم شهرستان ریگان همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند، خاطر نشان کرد: ریگانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال‌جاری نیز مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.

رنجبرماهانی با محکوم کردن حملات تروریستی به مرقد مطهر حضرت سکینه گفت: همه این نقشه‌ها از استکبار جهانی است.

وی با اشاره به مذاکرات ژنو 2 ادامه داد: آمریکایی‌ها با دعوت نکردن از ایران می‌خواستند بر تحولات سوریه نقش داشته باشند و جایگاه بشار اسد را سست کنند اما با این اقدام جایگاه بشار اسد را در سوریه مستحکم‌تر کردند.

رنجبرماهانی عنوان کرد: با توجه به اینکه توزیع سبد کالا آغاز شده است،‌ اهالی شهرستان ریگان برای دریافت سبد کالا به مراکز دیگر شهرستان‌ها و استان می‌روند که احتمال وقوع خطراتی برای آن‌ها نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: مردم برای دریافت سبد کالا عجله نکنند زیرا با راه‌اندازی مراکز توزیع سبد کالا این امر در شهرستان ریگان محقق می‌شود.

امام جمعه ریگان از آغاز ثبت‌نام حوزه علمیه شهرستان ریگان خبر داد و افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به حوزه علمیه شهرستان ریگان مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/80014/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول