اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

توزیع نامناسب سبد کالا بازتاب بین‌المللی داشت

امام جمعه برازجان گفت: توزیع نامناسب سبد کالا بازتاب بین‌المللی داشت و مسئولان باید مواظب باشند که دستاویزی برای تحقیر ملت فراهم نکنند.

توزیع نامناسب سبد کالا بازتاب بین‌المللی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود تا همه اقشار جامعه با ابعاد مختلف این ایام تاریخی آشنا شوند.

وی در ادامه با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) افزود: امام حسن عسکری(ع) از هر عیبی بری بودند و باید زندگی این امام عظیم‌الشان الگویی برای همه باشد.

امام جمعه برازجان همچنین با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س)، بر لزوم الگوبرداری از ایشان توسط زنان مسلمان تاکید کرد.

مصلح در ادامه به 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و یادآور شد: در پیروزی انقلاب همه اقشار به ویژه ارتش و نیروی هوایی تلاش کردند و دیدار تاریخی نیروی هوایی با امام راحل در 19 بهمن 57 برای همیشه ماندگار شده است.

وی با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: باید با حضور در این راهپیمایی، دشمنان را ناکام و ناامید کنیم.

امام جمعه برازجان گفت: حضور در این راهپیمایی به معنای شکرگذاری از انقلاب و نعمت‌های انقلاب و همچنین نشانه بیعت با انقلاب و آرمان‌های امام راحل است.

مصلح تصریح کرد: حضور باشکوه در این راهپیمایی همچنین اعلام انزجار از استکبار و همچنین نشان‌دهنده استقامت و پایداری در برابر همه تحریم‌هاست.

وی در بخش دیگر با اشاره به توزیع سبد کالا در بین مردم گفت: برای کرامت و عزت ملت باید هم در گفتار و هم در عمل پایبند باشیم و مسئولان همواره باید برای کرامت مردم و عزت مردم عملا تلاش کنند.

امام جمعه برازجان افزود: توزیع سبد کالا اگر چه فی‌نفسه کاری خوب است اما باید به شکل صحیح و مناسب و بدون تحقیر مردم انجام شود.

مصلح تاکید کرد: خیلی از افراد نیازمند مشمول دریافت سبد کالا نشدند و عدالت در این قضیه باید رعایت شود و همچنین نحوه توزیع باید آبرومندانه‌تر باشد.

وی ابراز داشت: توزیع نامناسب سبد کالا بازتاب بین‌المللی داشت و مسئولان باید مواظب باشند که دستاویزی برای تحقیر ملت فراهم نکنند.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره آغاز ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه گفت: از افراد مستعد و علاقمند به تحصیل در حوزه می‌خواهیم در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند و ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/2452/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول