اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

نحوه توزیع سبد کالا هرچه سریع‌تر اصلاح شود

امام جمعه تاکستان خواستار اتخاذ راهکار مناسب و هرچه سریع‌تر از سوی دولت برای تغییر نحوه توزیع سبد کالا شد.

نحوه توزیع سبد کالا هرچه سریع‌تر اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان در مصلی نماز جمعه این شهر با تبریک دهه فجر به تشریح دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: این دهه فرصت مناسبی برای پی بردن به اصل مفاهیم دینی و ارزشی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهر تاکستان با بیان اینکه ملت ایران تا ابد دفاع از خون شهدا و پیمودن راه شهدا را هدف خود می‌داند، ادامه داد: ملت ایران با پشتیبانی از رهبری تاکنون به قله‌های رفیع کمال دست یافته و در این مسیر پیشگام بوده است.

اسلامی با اشاره به ضرورت گرامیداشت پرشورتر برنامه‌های دهه فجر ادامه داد: حماسه 22 بهمن امسال بی‌تردید مشت محکمی به ادعاها و دخالت‌های بیجای آمریکا در امور داخلی کشور است که ملت ایران این بار نیز به خوبی اصل ولایت‌پذیری خویش را به رخ دشمنان خواهد کشید و آنان را نابود می‌کند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اعتراض به نحوه توزیع سبد کالا در روزهای اخیر ابراز داشت: نحوه صف بستن‌های مردم و توزیع نادرست سبد کالا در این طرح باید هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

امام جمعه شهر تاکستان ادامه داد: باید از مسئولان امر پرس و جو کرد که به کدام علت سبد کالایی به همه اقشار تعلق نگرفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس نحوه توزیع این مایحتاج در روزهای سرد زمستان و عدم تخصیص این سبد کالایی به افراد کم‌بضاعت باید اصلاح شده و تغییر یابد.

امام جمعه شهر تاکستان به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا و شرمن در روزهای اخیر علیه ایران واکنش نشان داد و افزود: این سخنان مداخله‌جویانه از خوی استکباری آمریکا نشأت گرفته است.

وی به ضرورت آشنایی و فهم بیشتر از سخنرانی مقام معظم رهبری تأکید و تصریح کرد: تبعیت از رهبری در هر برهه‌ای عامل مصون ماندن از توطئه و نیرنگ دشمنان است و امروز انقلاب اسلامی با همت مردان و زنان مجاهد به قله‌های کمال و افتخار دست یافته است.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول