اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

4 نکته یک نماینده مجلس برای رفع مشکل سبد کالا

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: طرح سبد کالا با هدف حمایت از قشر کم درآمد جامعه صورت گرفته است ولی در اجرای این طرح چهار نکته از اهمیت بالایی برخوردار است.

4 نکته یک نماینده مجلس برای رفع مشکل سبد کالا

داوود محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص نحوه توزیع سبد کالا در کشور اظهار داشت: گرچه طرح سبد کالا طرح خوبی است و با هدف حمایت از قشر کم درآمد جامعه صورت گرفته اما در این طرح چهار نکته از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی ادامه داد: نکته اول این است که برای توزیع سبد کالا باید به نوعی برنامه‌ریزی می‌شد تا شخصیت و احترام مردم در نظر گرفته شده و عزت آنها حفظ می‌شد.

این نماینده مجلس  شورای اسلامی افزود: نکته دوم این است که دولت باید طوری برنامه‌ریزی می‌کرد تا همه اقشار جامعه به خصوص اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه بتوانند از سبد کالا به نحو احسن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سومین نکته در بحث سبد کالا این است که برای رساندن کالای حمایتی برای روستائیان و کسانی که در مناطق دوردست زندگی می‌کنند نیز باید تسهیلاتی اتخاذ شود که مردم روستایی با سرعت و به آسانی سبد کالای خود را دریافت کنند و در قبال دریافت این سبد هزینه‌ای را متقبل نشوند.

محمدی اظهار داشت: نکته پایانی این است که ما باید از محصولات داخلی خود استفاده کنیم و از کشاورزان حمایت کنیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از محصولات داخلی، اقلام سبد کالا را به جای کالاهای خارجی از کالاهای ایرانی و داخلی استفاده کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: از آنجایی که به پایان سال نزدیک می‌شویم، با هرگونه حمایت از اقشار ضعیف جامعه موافق بوده و امیدواریم که در اجرای توزیع سبد کالا مسئولان به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند و مشکلاتی را که مطرح شد، برطرف کنند.

انتهای پیام/77007/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول