اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 531 روز از حادثه دلخراش زلزله

ورزقان خندید

ایام‌الله دهه مبارکه فجر امسال و سلسله جشن‌های سی و پنجمین بهار آزادی، برای شهرداری ورزقان بهترین و مناسب‌ترین فرصت بود تا روح نشاط و شادی میان اهالی و شهروندان ورزقان را بازگرداند.

ورزقان خندید

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، پس از گذشت یک سال و نیم از وقوع زلزله تأسف‌بار و تلخ ورزقان، مردم و اهالی این شهر صبور و مقاوم به معنای واقعی کلمه رنگ شادی و لبخند به خود دیدند و خنده بر لبانشان نشست.

کامران رحمتی شهردار ورزقان هدف از اجرای این برنامه شادی را تقویت روحی و روانی مردم زلزله‌زده این شهر دانست و اضافه کرد: تعهد شهرداری در قبال مردم ورزقان تلاش، کوشش شبانه روزی برای تحقق اهداف توسعه، عمران و آبادانی این شهر است.

وی از احداث فرهنگسرا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این فرهنگ در زمینی به متراژ 600 متر مربع در 3 طبقه با دارا بودن مهد قرآن، موزه، سینما، استخر سرپوشیده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصویب و با همکاری شهرداری تبریز و معدن مس سونگون در اوایل سال آینده عملیات آغاز آن اجرا می‌شود.

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود سهم فضای سبز هر شهروند ورزقانی را 45 سانتی‌متر عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سایر شهرها در شأن ورزقان نیست بنابراین شهرداری با تملک زمینی به متراژ 6 هزار متر مربع در ورودی شهر برای احداث پارک و فضای سبز به زودی اقدام می‌کند.

وی توجه به پروژه‌های فرهنگی را ضروری دانست و گفت: با توجه به سابقه تاریخی ورزقان و طبیعت بی‌نظیر آن، ایجاد امکانات رفاهی گردشگری و راه‌اندازی هتل سنتی از دیگر برنامه‌ها برای توسعه است.

حجت‌الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه شهرستان ورزقان نیز در آیین گشایش جشن بزرگ انقلاب در این شهر گفت: انقلاب بزرگ ایران را امانت امام راحل عنوان کرد و بر لزوم صیانت از اصول، آرمان‌ها و اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکید کرد.

وی افزود: وقوع پیروزی انقلاب در 35 سال قبل به رهبری امام و پایمردی و ایثار مردم شریف ایران بزرگ‌ترین ضربه را بر پیکره آمریکا و استکبار جهانی وارد کرد و همین شکست تاریخی و ابدی زمینه را برای کینه‌توزی و تداوم دشمنی‌های غرب با نظام مقتدر اسلامی ایران فراهم آورد.  

انتهای پیام/60006/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول