اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب /101

تقی‌زاده: انقلاب اسلامی با قطره‌قطره خون شهدا ترسیم شد

امام جمعه شهر دابودشت مازندران گفت: انقلاب اسلامی با قطره‌قطره خون شهدا ترسیم شده است.

تقی‌زاده: انقلاب اسلامی با قطره‌قطره خون شهدا ترسیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده عصر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح ساماندهی چهار مزار شهدای روستای تمسک بخش‌دشت‌سر آمل با بیان اینکه با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هم‌اکنون کشور ما شاهد دستاوردهای بسیار مهمی است، یادآور شد: این دستاوردها به برکات خون شهدای این انقلاب و دفاع مقدس است که امروزه در جای‌جای میهن اسلامی شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

وی تاکید داشت: مسئولان اجرایی باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و برای این مردم که به حفظ نظام می‌پردازند قدگام‌‌های بسیاری برداشت.

تقی‌زاده بیان داشت: ایران قبل از انقلاب اسلامی دارای هیچ هویتی نبوده اما با شکل‌گیری حکومت اسلامی این نظام مورد توجه بسیاری از کشورهای دنیا قرار گرفته است.

امام جمعه شهر دابودشت مازندران با بیان اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل با سربلندی و اقتدار خود را نشان داده است، افزود: اکنون کشورهای ابرقدرت با تشکیل مذاکرات سیاسی سوریه بدون حضور ایران به نتیجه‌ای نمی‌رسند و بر این باور رسیدند که حضور کشور ما الزامی است.

وی ادامه داد: با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای عربی و خاورمیانه سبب می‌شود تا ما بر وظیفه خود یعنی حفظ راه شهدا و امام‌راحل توجه کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل نیز با بیان اینکه با توجه به فرا رسیدن ایام‌الله دهه با وجود مشکلات اقتصادی کشور و تحریم‌ها شاهد افتتاح پروژه‌های بسیاری در جاهای مختلف در نظام جمهوری اسلامی هستیم، گفت: این شهرستان نیز در این ایام شاهد بهره‌برداری 58 پروژه با اعتباری بالغ بر 425 میلیارد ریال است.

سیدجعفر رسولی تصریح کرد: مردم این نظام با شعار امسال مقام معظم رهبری، با حضور در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را ثابت کردند.

رسولی خاطرنشان کرد: این کشور با وحدت و یکپارچگی و غلبه بر مشکلات اقتصادی و اقتدار بر حماسه اقتصادی به مقابله با فتنه‌های دشمنان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/86011/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول