اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/252

لطفی‌نژاد: انقلاب اسلامی ویژگی‌های برجسته‌ای نسبت به انقلاب‌های دیگر جهان دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: انقلاب اسلامی ویژگی‌های برجسته‌ای نسبت به انقلاب‌های دیگر جهان دارد.

لطفی‌نژاد: انقلاب اسلامی ویژگی‌های برجسته‌ای نسبت به انقلاب‌های دیگر جهان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز و همزمان با 17 بهمن و ششمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت مراسم جشن کارگری در کارخانه شیر وارنا (شهداد) و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران، تعدادی از مدیران ادارات و نهادهای شهرستان ورامین و مدیران و کارگران کارخانه‌های شهرستان‌های شرق استان تهران برگزار شد.

احمد لطفی‌نژاد در این مراسم گفت: روزهای خاطره‌انگیز انقلاب را دوستان به یاد دارند، این روزها همواره در یاد و خاطره‌ها خواهد ماند.

وی با بررسی برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان افزود: اگر انقلاب اسلامی را از دو بعد رهبری و ایدئولوژی رهبری و دیگری از بعد حضور اقشار مردم در انقلاب با دیگر انقلاب‌ها مقایسه کنیم تفاوت‌های زیادی می‌بینیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تصریح کرد: رهبر عزیز ما با تفکر الهی و نفوذ در قلب‌ها انقلاب اسلامی را بنیان گذاشت، در حقیقت بنیانگذار این انقلاب حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است؛ در حالی که انقلاب‌های دیگر جهان غالباً از مرکزیت الهی فاصله دارند و تفکرات اجتماعی و اقتصادی بر آنها مسلط است.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی انقلاب نقش مردم در انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: انقلاب‌های جهان اغلب در محدوده چند شهر یا استان اتفاق افتاده‌اند، در حالی که انقلاب اسلامی ما در جای جای این میهن اسلامی و در تمام کرانه‌های مرزی ما اتفاق افتاده است.

لطفی‌نژاد خاطرنشان کرد: در کشور ما همه به پا خاستند همه هم یک حرف زدند، رمز پیروزی انقلاب همین وحدت کلمه بود. همه جامعه ایران در انقلاب حضور داشتند ولی در انقلاب‌های اروپایی اغلب قشر خاصی در انقلاب‌ها حضور پیدا می‌کردند، در ایران کارگر، کشاورز، بازاری، کارمند و حتی سرمایه‌دار کوچک و متوسط در صحنه انقلاب بودند.

وی عنوان کرد: ویژگی‌های این انقلاب سبب شد جبهه استکبار به رهبری امریکا علیه ما شکل بگیرد و یک هجوم سراسری از همه ابعاد علیه انقلاب اسلامی وارد کردند، هجوم سیاسی و بعد هجوم نظامی و کودتای نظامی علیه انقلاب کردند و رژیم بعثی عراق را علیه ما شوراندند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول