اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب /102

مولایی: وحدت بین ملت و دولت مهم‌ترین رکن ماندگاری انقلاب است

فرماندار بابل گفت: اتحاد و وحدت بین ملت و دولت مهم‌ترین رکن ماندگاری نظام و انقلاب است.

مولایی: وحدت بین ملت و دولت مهم‌ترین رکن ماندگاری انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رجب مولایی امشب در مراسم افتتاحیه مجتمع آبرسانی لاله‌آباد شهرستان بابل، اظهار داشت: وضعیت نابسامان کشور در قبل انقلاب، ناشی از جدایی بین دولت و مردم بوده که در کنار هم حرکت نکرده و اهداف همسویی نداشتند.

وی بیان داشت: با شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران همواره دولت‌مردان و ملت در کنار هم و با پشتوانه هم، علی‌رغم کارشکنی‌های دشمنان، با ایستادگی و مقاومت بی‌نظیر، هم از انقلابی که ثمره خون شهدا بود حفاظت کردند و هم در ماندگاری این انقلاب پیروز و سربلند شدند.

فرماندار بابل اظهار داشت: استکباری که با تمام قوا به کمک همه کشورهای مستبد جهان به جنگ با مقدسات و ارزش‌های این انقلاب آمد و با توطئه‌های مختلف علیه نظام بار دیگر شکست را تجربه کرد، این بار با تحریم کمرشکن اقتصادی به جنگ با ملت برآمد.

مولایی خاطرنشان کرد: بهانه تحریم ناعادلانه استکبار جهانی در این عرصه فعالیت هسته‌ای ایران است در حالی که مقام معظم رهبری اعلام کرده ما نیازی به سلاح هسته‌ای نداریم زیرا مکتب شیعه مخالف کشتار انسان‌های بی‌گناه است، سلاح هسته‌ای برای کشتارجمعی است و دین اسلام این کشتار ناجوانمردانه را محکوم می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه تا سال 93 تمام روستاهای بخش لاله‌آباد و جلال‌ارزک از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند افزود: تمام روستاهای این مناطق از آب شرب سالم بهره‌مند و برای شش روستای دیگر این بخش بهبود وضعیت و اصلاح شبکه می‌شود.

وی، دستیابی به تحولات اساسی در بخش‌های نیازمند به خدمات زیربنایی ،رونق اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و آبادانی روستاها را از مهم‌ترین برنامه‌های چشم‌انداز توسعه شهرستان بابل برشمرد.

انتهای پیام/86009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول