اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌ناطق‌نوری:

صدا و سیما یادی از زجر‌کشیده‌های انقلاب نمی‌کند

نماینده سابق مازندران در مجلس با بیان اینکه امروز صدا و سیما یادی از زجر‌کشیده‌های انقلاب نمی‌کند، گفت: در مصاحبه‌های صدا و سیما چهره‌های خدوم فراموش می‌شوند و یکسری بازیگران روز را پرورش می‌دهند.

صدا و سیما یادی از زجر‌کشیده‌های انقلاب نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد ناطق نوری بعد از ظهر امروز در همایش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران که در سالن همایش‌های فنی حرفه‌ای استان برگزار شد، با تبریک سالروز سی و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی انفجار نور بود که با فریاد امام خمینی و وحدت بین مردم ایجاد شد.

وی امام خمینی را مردی خدایی دانست و افزود: سخنرانی‌های دشمن‌شکن امام راحل سبب پویایی مردم شد تا اینکه حادثه 15 خرداد سال 42 به وجود آمد.

ناطق‌نوری تصریح کرد برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم.

بسیاری از افراد برای حفظ جایگاه به دروغ و تهمت روی می‌آورند

وی ادامه داد: برخوردها چنان شده است که مردم در بسیاری از مراکز ابراز نارضایتی می‌کنند.

نماینده اسبق مردم نور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه امروزه رواج یافته است، دروغ، افترا و تهمت به همنوعان است، اظهار داشت: با این رویکرد به اسلام ظلم می‌شود.

وی با تاکید براینکه انتقادها باید از خود شروع شود، تصریح کرد: بدترین گناه در جامعه اسلامی دروغ و تهمت به دیگران است.

ناطق نوری با اشاره به اینکه بسیاری از افراد برای حفظ جایگاه و منصب به دروغ و تهمت روی می‌آورند، یادآور شد: رزق و روزی دست خداست، نباید به وعده‌های دیگران و آنچه غیر ثواب است دل ببندیم.

وی شاه بیت انفجار نور(پیروزی انقلاب اسلامی) در کشور را امام راحل دانست و گفت: همه عزت ما از امام راحل است چون معمار انقلاب ما خدایی بود.

ناطق نوری با بیان اینکه امام راحل اتحاد همدلی را در انقلاب اسلامی مبنا قرار داد، افزود: ولایت‌فقیه در کتب و متن دین ما است، این مهم محور وحدت و پیروزی انقلاب شده است.

 رونق جناح‌بندی و تخریب دیگران

مشاور وزیر نفت تصریح کرد: آنچه امروزه رونق یافته است جناح‌بندی، موضع‌گیری‌های سیاسی  و تخریب دیگران است.

ناطق نوری با اشاره به پیشینه سیاسی خود در کشور گفت: پیشینه سیاسی من به قبل از انقلاب بر‌می‌گردد با توجه به اینکه 27 سال به عنوان نماینده مجلس فعالیت می‌کردم اما به این نتیجه رسیده‌ام که فقط باید خدمتگزار باشیم و آنچه ماندگار است دعای خیر مردم است.

وی افزود: بازار تهمت و غیبت آنقدر با ارزش نیست که همه انسانیت خود را از دست بدهیم.

راه‌اندازی «بنیاد هم‌اندیشان تبرستان» در تهران

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه سنبل انقلاب اسلامی زجر کشیده‌های انقلاب هستند، تصریح کرد: در مصاحبه‌های صدا و سیما چهره‌های خدوم فراموش می‌شوند و یکسری بازیگران روز را پرورش می‌دهند.

ناطق نوری از راه‌اندازی «بنیاد هم‌اندیشان تبرستان» در تهران اشاره کرد و گفت: همه مازندرانی‌های مقیم تهران را جمع‌ کرده‌ایم و برای پیشرفت استان ‌تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول