اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

‌مقاومت خانواده شهدا پیام انقلاب را به جهان صادر کرد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رشادت‌های خانواده شهدا گفت: مقاومت خانواده شهدا پیام انقلاب را به جهان صادر کرد.

‌مقاومت خانواده شهدا پیام انقلاب را به جهان صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی بعدازظهر امروز ‌در آیین مهمانی لاله‌ها که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان کشوری و لشکری در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه یاوه‌گویی‌های سران استکبار موجبات پیشرفت هرچه بیشتر ملت عزیزمان را فراهم می‌کند اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان عزت و اقتدار اسلام و ایران عزیز روز به روز در حال پیشرفت چشمگیر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌های بی‌دریغ امام (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب است عنوان کرد: مقام معظم رهبری به محضر شما عزیزان و خانواده شهدا سلام رساندند.

وی نقش خانواده‌های معظم شهدا را در حفظ ارزش‌های نظام بسیار موثر دانست و بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی توانسته با مقاومت و ایستادگی خانواده‌های شاهد پیام انقلاب خود را به تمام دنیا صادر کند.

با بیان اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا سرشار از معنویت و انسانیت است تصریح کرد: شهدای عزیز ما همواره بر پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه تاکید بسیار داشتند و امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان را به درستی بپیماییم. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیانات رهبر فرزانه انقلاب را برای ارتقای اقتدار و عزت نظام بسیار موثر دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر صیانت از حقوق مردم و حفظ و تحکیم نظام تاکیدات فراوانی دارند و هوشمندانه و با ذکاوت زیادی این امور را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/2462/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول