اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/104

بخشی: بصیرت لازمه پیشبرد آرمان‌های انقلاب است

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود گفت: بصیرت و زمان‌شناسی لازمه پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب است.

بخشی: بصیرت لازمه پیشبرد آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود حجت‌الاسلام عسکری‌ بخشی پیش از ظهر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهر سورک مرکز این شهرستان با بیان اینکه هر چه امروز داریم از شهدا است، افزود: آسایش و هستی امروز ما مدیون خون‎های پاک شهیدان است.

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود به جایگاه مهم و ارزشمند شهدا در فصل پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: قرآن شهدا را زندگان تاریخ می‎داند که دارای حیات طیبه هستند و در نزد پروردگار روزی می‎خورند.

وی برترین و زیباترین نوع مرگ را شهادت در راه خدا دانست و تصریح کرد: گذشت و فداکاری انسان‎های بزرگ انقلاب و شهدا را بیمه کرده است.

بخشی با بیان اینکه آیندگان و نسل نو به شهدا و راه شهدا اقتدا خواهند کرد افزود: در حال حاضر ما مانند ماهی درون آب هستیم و قدر شهدا را نمی‎دانیم در حالی‌که کشورهای زیر سلطه ظلم و ستم معنای آزادی و انقلاب اسلامی را بهتر و عمیق‎تر درک می‎کنند.

وی دست کشیدن از تعلقات دنیوی را از خصوصیات شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی عنوان کرد و ابراز داشت: آنها داوطلبانه به خاک افتادند تا ایران و اسلام زنده بماند.

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود اخلاص و فداکاری شهدا را زبانزد مردم دانست و تصریح کرد: همین خلوص در نیت بود که حماسه‌ها آفرید به گونه‎ای که بسیاری از کارشناسان نظامی دنیا در امر انقلاب ملت ایران متحیر مانده‎اند.

بخشی به حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های نبرد با دشمنان نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز مردم با صلابت گام‎های خود به جهانیان نشان خواهند داد که همان بسیجیان جان‌برکف انقلاب هستند.

وی پیام شهدا را دفاع از اسلام انقلاب و ولایت‌فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا خداشناس، زمان‎شناس و دشمن‎شناس بودند به گونه‎ای که اسلام در تمام وجودشان جاری بود.

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود پیام شهدا را تلاش برای حرکت رو به جلو دانست و تصریح کرد: وظیفه داریم تا سنگر به سنگر مواضع دشمن را فتح کنیم و در این راه ایستایی و توقف به شکست خواهد انجامید.

بخشی پیام دیگر شهدا را عمل به تکلیف برشمرد و ابراز داشت: امروز وظیفه همه مردم و مسئولان عمل به تکلیف است.

وی جنگ امروز جهان اسلام و ایران با غرب و آمریکا را جنگ نرم دانست و تصریح کرد: در همه جنگ‎ها نیازمند فرمانده بابصیرت هستیم و امروز بصیرت و زمان‌شناسی لازمه پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب عزیز است.

مسئول ستاد نماز جمعه میاندرود تداوم ولایت‌فقیه و استقلال کشور را مرهون خون شهدا عنوان کرد و گفت: امروز در راستای توسعه علمی در کشور امثال احمدی‌روشن‌ها و تهرانی‌مقدم‌ها فدا شدند.

وی در پایان گفت: امروز بسیجیان و ملت بزرگ ایران اگر تابع ولایت باشند این انقلاب حفظ خواهد شد چرا که ولایت حافظ دین و عامل پیروزی ملت ایران بوده است.

انتهای پیام/86021/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول