اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری بهنمیر:

سپاه حافظ منافع انقلاب است

سرپرست بخشداری بهنمیر گفت: سپاه حافظ همه اقشار از جمله اقشار مستضعف و منافع انقلاب در همه زمینه‌هاست.

سپاه حافظ منافع انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مجتبی حبیب‌نژاد امشب در نشست با فرمانده پایگاه مقاومتی بهنمیر با بیان اینکه اسم و لباس سپاه اسم و لباس مقدسی است اذعان داشت: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بنا به فرمان حضرت امام خمینی نهاد مقدس سپاه پی‌ریزی و اکنون بعد از 35 سال نشان داد به حق از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سپاه حافظ همه اقشار از جمله اقشار مستضعف و منافع انقلاب در همه زمینه‌ها بوده است گفت: باید بتوانیم با کمک یکدیگر برای پیشرفت اهداف نظام و آبادانی بخش گام برداریم.

حبیب‌نژاد با اعلام اینکه براساس سند چشم‌انداز توسعه 1404 بهنمیر از جایگاه واقعی خود بسیار فاصله دارد افزود: با توجه به قابلیت و ظرفیت بالای بخش با هماهنگی و وفاق بخشداری و سایر ادارات بخش بتوانیم برای توسعه بخش بهنمیر تلاش کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومتی بهنمیر نیز در این نشست با تبریک به دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است که خون خود را در انقلاب اسلامی اهدا کردند و ما باید با زنده نگه‌داشتن خاطرات آن روزها، راه شهیدان گرانقدر را ادامه دهیم.

محمدرضا پورزارع مسئولیت را  امانتی برای خدمت‌گذاری به مردم دانست و گفت: آنچه ماندگار بوده و جاودانه می‌ماند کارنامه عملکرد مسئولان است.

وی بیان داشت: همه باید تلاش کنیم هر جا هستیم و در هر مسئولیتی به نحو احسن کارها را به پیش ببریم و در نهایت این نظامی که آراسته به خون شهداست به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) بسپاریم.

فرمانده پایگاه مقاومتی بهنمیر تصریح کرد: مسئولان برگزیده مردم هستند پس باید برای رفع نیاز و مشکلات آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/86010/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول