اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/83

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی انقلاب در نکا

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی انقلاب در نکا خبر داد.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی انقلاب در نکا

محمدعلی صفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا درباره برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در نکا اظهار داشت: دهه فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی است و در همین راستا وظیفه داریم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری پیام و رسالت انقلاب اسلامی ایران را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم.

وی بیان داشت: در دهه مبارک فجر فرصت مغتنم و مناسبی در اختیار داریم تا دستاوردها و اهداف بلند انقلاب و عزم ملت ایران اسلامی را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم نشان دهیم و زبان هنر ابزار مناسبی برای بیان این دستاوردها است.

صفرپور با اشاره به نقش هنرمندان در زنده نگه‌داشتن اهداف انقلاب خاطرنشان کرد: هنرمندان با خلق آثار هنری می‌توانند برای شناساندن انقلاب از زوایای مختلف هنر به جامعه تلاش کنند و در این راستا جوانان و نوجوانان را با دستاوردها، اهداف و برنامه‌های انقلاب آشنا کنند.

وی گفت: زنده نگه‌داشتن نام و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی وظیفه‌ای است که بر عهده آحاد جامعه است و در این بین هنرمندان می‌توانند با بهره‌گیری از هنر اصیل اسلامی، سهم خود را در پاسداشت ارزش‌های اصیل انقلابی ادا کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا یادآور شد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و شاد برای این دوره در نظر گرفته شده است که بالغ بر 20 عنوان برنامه در دهه فجر امسال توسط ارشاد نکا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند با بسترسازی مناسب، شور و نشاط انقلابی را در میان آحاد ساری و جاری سازند و این می‌تواند در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

صفرپور بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام تأکید کرد و یادآور شد: نسل امروز با توجه به برنامه‌ریزی‌های مختلف دشمنان برای برنامه‌های ضدفرهنگی باید با خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند و لذا همه ما به عنوان مسئول موظف هستیم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف این خدمات را برای نسل امروز تبیین کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه این دهه فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا به این مناسبت و برای ایجاد شور و شعف بیشتر در جامعه روزهای پر حرارتی را پشت سر می‌گذارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اظهار امیدواری کرد در سایه برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران با شکوه و عظمت بیشتری در شهرستان نکا برگزار شود.

صفرپور با اشاره به نمایشگاه هنرهای تجسمی نکا یادآور شد: در نمایشگاه هنرهای انقلاب شهرستان نکا 130 اثر از اساتید و هنرمندان نکایی در زمینه‌های آبرنگ، طراحی، نقاشی و طراحی، گرافیک، رنگ روغن، نگارگری، خوشنویسی، نقاشی با موضوع انقلاب در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

وی گفت: این نمایشگاه در ایام‌الله دهه مبارک فجر همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 17 در اداره ارشاد اسلامی نکا برای بازدیدکنندگان باز است.

انتهای پیام/86002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول