اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

خانواده‌های شهدا در فهرج تجلیل شدند

در ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور مسئولان خانواده‌های شهدا در شهرستان فهرج تجلیل شدند.

خانواده‌های شهدا در فهرج تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله‌ ابراهیمی امام جمعه فهرج، محمد برزنگ فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان عصر امروز با خانواده‌های شهیدان احمد برجی، محمد دارباز، داوود برجی و علیرضا برجی از شهدای بخش مرکزی این شهرستان دیدار و از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

امام جمعه فهرج در دیدار خانواده شهدا با اشاره به جایگاه و منزلت شهدا اظهار داشت: شهدا مصداق بارز صداقت در حمایت دین  و نظام هستند و با نثار جان خود از ولایت و رهبری و کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی به صبر و استقامت خانواده‌های شهدا در راه خدا اشاره کرد و گفت: وقتی به خانواده شهدا می‌نگریم، مصداق تحمل و صبر و استقامت در راه انقلاب را می‌بینیم.

ابراهیمی از خانواده‌های شهدا به عنوان انقلابی واقعی یاد کرد و بیان داشت: اگر می‌خواهید، انقلاب واقعی را ببینید به خانواده‌های شهدا بنگرید که با تحمل و صبر خود عظمت انقلاب را به جهانیان ثابت کردند. امام جمعه فهرج افزود: باید پشتیبان انقلاب و ولایت و قدردان خون پاک شهدا باشیم و این انقلاب را ساده از دست ندهیم.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها خاطر نشان کرد: تمام پیشرفت‌هایی که تاکنون به دست آمده به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/80013/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول