اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی دماوند:

خانواده‏‌های شهدای انقلاب در روستاهای دماوند تجلیل می‌شوند

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی دماوند گفت:‌ در دهه مبارک فجر، خانواده‏‌های شهدای انقلاب اسلامی در تمام روستاها و در برنامه‌های جشن انقلاب در هر روستا به طور ویژه و باشکوهی تجلیل می‌‌شوند.

خانواده‏‌های شهدای انقلاب در روستاهای دماوند تجلیل می‌شوند

موسی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد:‌ سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و انقلاب در دستور کار دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر برنامه‌های دهه فجر جلساتی با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها برگزار شده است، افزود: این جلسات چندین مصوبه داشت که بر اساس آن، مسئولان روستاها مکلف به برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر شدند.

بهرامی ادامه داد: بر اساس این مصوبات، مقرر شد تا دهیاران فضاسازی مناسبی در روستاها داشته باشند و با آذین‌بندی و چراغانی به استقبال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بروند.

وی تصریح کرد: همچنین یک شب در هر روستا، جشن انقلاب اسلامی ایران در مسجد یا حسینیه روستا با دعوت از سخنرانان انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی دماوند اضافه کرد: سخنرانان این مراسم از کسانی هستند که از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان و بخش خاطره دارند و به عنوان فعالان عرصه انقلاب، خاطرات خود را نقل می‌کنند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر در بخش مرکزی دماوند خبر داد و گفت: مسابقات فوتسال جام فجر در روستاهای بخش مرکزی و روستاهایی که دارای باشگاه ورزشی هستند، در نظر گرفته شده است.

بهرامی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در این ایام اشاره و بیان کرد:‌ مسابقات مقاله‏‌نویسی و نقاشی انقلاب اسلامی با همکاری مدارس و دهیاری‌ها در سطح روستا برگزار می‏‌شود و در نهایت، برگزیدگان در شب جشن انقلاب در روستای خود معرفی و با اهدای جوایزی تقدیر می‌شوند.

وی همچنین از به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس روستاهای دماوند خبر داد و افزود: زنگ انقلاب مدارس رأس ساعت 9:33 صبح روز شنبه، 12 فروردین ماه و هم‏زمان با سراسر کشور، با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها به صدا درمی‌آید.

رئیس ستاد دهه فجر در بخش مرکزی دماوند در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دهستان تارود یا دهستان مراء‌ گفت: یادواره شهدای دهستان تارود یا مراء نیز در شب پنجشنبه، 17 بهمن ماه در روستای مراء‌ با حضور مسئولان شهرستان، مردم و خانواده‌های شهدا و با حضور سخنران انقلاب اسلامی از تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول