اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی استان سمنان:

دیدار با خانواده‏های شهدا به صورت مستمر در استان سمنان برگزار می‏شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: دیدار با خانواده‏های شهدا به صورت مستمر در استان سمنان برگزار می‏شود.

دیدار با خانواده‏های شهدا به صورت مستمر در استان سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، به مناسبت ایام دهه فجر، پیش از ظهر امروز مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان سمنان با خانواده دو شهید در شهرستان سمنان دیدار و از آنها تجلیل کردند.

در این دیدارها که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان سمنان و دیگر مسئولان جهاد کشاورزی حضور داشتند، با خانواده شهیدان علی‏محمد سلطان‏حسینی در منطقه جهادیه و ابراهیم قاسم‏پور در روستای اعلای سمنان دیدار و با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدا، از خانواده‏های آنها تجلیل و قدردانی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این دیدارها گفت: در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، قدردانی از زحمات خانواده معظم شهدا و بررسی مسائل و مشکلات آنها، این دیدارها به صورت مستمر در استان سمنان برگزار می‏شود.

رضا محسنی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی و مسئولان دارند؛ از این رو، پاسداری از حرمت خون شهدا و تکریم از خانواده‏های آنها وظیفه همه مسئولان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان سمنان نیز با اشاره به احادیث و سخنان ائمه معصومین (ع) بیان داشت: بهترین و برترین مرگ‏ها، شهادت در راه خداست.

حجت‏الاسلام والمسلمین علی اکبری افزود: شهدا زنده‏اند و این زنده بودن آنها یعنی اینکه شهدا هدایت شده‏اند و نامشان برای همیشه جاوید است و سرافراز و شرافت‏مندانه به دیدار و ملاقات خدا رفتند.

در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از والدین شهید سلطان حسینی و همسر شهید قاسم‏پور قدردانی شد.

یادآوری می‏شود: شهید قاسم‏پور در سال 60  در منطقه تنگه چذابه و شهید سلطان حسینی در سال 62 در منطقه سردشت به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول