اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین یادواره شهدای مخابرات همدان صورت می‌گیرد

تجلیل از خانواده‌ شهدای مخابرات تویسرکان

فرمانده سپاه تویسرکان از تجلیل خانواده‌های شهدای بی‌سیم‌چی و مخابرات تویسرکان در چهارمین یادواره 280 شهید مخابرات استان در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از خانواده‌ شهدای مخابرات تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید سعیدی عصر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای مخابرات در تویسرکان، با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهداست، اظهار کرد: شهدا با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) و گذشت از جان خود به ایران اسلامی عزت و اقتدار بخشیدند.

وی با تأکید بر اینکه ایثار و حماسه‌سازی شهدا در هشت سال دفاع مقدس دشمنان اسلام را به زانو درآورد، گفت: شهدای مخابرات عظیم‌ترین نقش را در  هشت سال دفاع مقدس برعهده داشتند.

فرمانده سپاه تویسرکان، گفت: امروز مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان با الگوگیری از رشادت و ایثار شهدای ایران اسلامی در برابر ظلم و جور استکبار خروش کردند.

وی در ادامه گفت: 17 بهمن ماه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر  چهارمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان با سخنرانی سردار محمد‌رضا نقدی در محل اقامه نماز جمعه تویسرکان برگزار می‌شود.

سعیدی اضافه کرد: سردار ابوحمزه فرمانده سپاه، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی همراه با دیگر مدعوین در چهارمین یادواره 280 شهید مخابرات همدان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم برای مشارکت عموم مردم انجام شده، از توزیع 260 پوستر یادواره شهدای مخابرات خبر داد و افزود: تاکسی‌داران در سطح شهرستان یادواره شهدای مخابرات را با نصب پوستر این یادواره اطلاع‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه تویسرکان از برپایی نمایشگاه تیپ انصارالحسین(ع) در روز برگزاری یادواره شهدای مخابرات در مصلای تویسرکان خبر داد و اضافه کرد: در ایام گرامیداشت دهه فجر با مسئولان از خانواده شهدای مخابرات تویسرکان دیدار و از آن‌ها تفقد می‌شود.

وی در پایان از تجلیل خانواده‌های شهدای بی‌سیم چی و مخابرات تویسرکان در چهارمین یادواره 280 مخابرات استان در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/89010/ک30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول