اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی دیدارهای خادمی با خانواده‌های شهدا صورت گرفت

قدردانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمدی از استاندار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی دیدارهای خادمی با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان از استاندار تشکر و قدردانی کردند.

قدردانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمدی از استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدمصطفی مهدی عصر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران اشاره و اظهار کرد: چنین دیدارهای به نسبت دیگر استان‌ها بسیار کم‌سابقه و بی‌نظیر بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که استاندار همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در اقدامی جهادی و مردمی با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان دیدار کرد و جویای مشکلات آنها شد، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان از سیدموسی خادمی به دلیل این اقدام کم‌سابقه در استان تشکر و قدردانی کردند.

مهدی ادامه داد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدارهای خود با خانواده‌های شهدا و ایثارگران هر شهرستان جویای حال آن‌ها و پیگیر رفع مشکلات عدیده‌ای که از سوی خانواده‌ها و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس مطرح شد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اقدام دکتر خادمی به خاطر سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان استان تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند منان توفیق روزافزون و موفقیت در انجام امور را برای وی خواستارم.

این مسئول گفت: استاندار با اقدامی جهادی در دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به آنها ادای احترام کرده و همواره در دیدارهای خود تاکید داشت که پیگیر مشکلات آن‌ها خواهد بود.

مهدی اذعان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید داشت که تا 25 اسفندماه سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان را به اتمام برساند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دیدار کم‌سابقه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان حمایت خود از استاندار استان را اعلام کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که خانواده‌های شهدا با قدردانی از استاندار خواستار تهیه و تنظیم‌نامه‌ای به رئیس سازمان بنیاد شهید کشور و قدردانی وزیر کشور از سیدموسی خادمی شدند، گفت: نامه آماده و درخواست خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان به مسئولان کشوری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول