اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 411 مهندسی دفاعی بروجرد خبر داد

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در بروجرد

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 411 مهندسی دفاعی شهرستان بروجرد گفت: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا در بروجرد و ....از جمله برنامه‌های دهه فجر در بروجرد هستند.

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در بروجرد

حجت‌الاسلام محمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این گروه گفت: اعزام برخی از فرماندهان گروه 411 جهت ایراد سخن در مراکز آموزشی شهر بروجرد پیرامون نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام مولوی شرکت گسترده کارکنان و مسئولان گروه 411 در نماز جمعه و مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.

وی اظهار کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی در شهر بروجرد، مسابقات ورزشی در سطح گروه 411 و مسابقه مفاهیم قرآنی بین کارکنان پایور و وظیفه این گروه از جمله این برنامه‌ها است.

این مسئول یادآور شد: مصاحبه رادیویی سرهنگ شهبازیان فرمانده گروه 411 و طرح حفظ سوره مبارکه فجر مختص کارکنان وظیفه و اهداء جوایز به تمام نفرات شرکت کننده نیز برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام مولوی برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور خانواده‌های کارکنان، برخی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اهداء جوایز به آنان و حضور گسترده در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های گروه 411 مهندسی دفاعی شهرستان بروجرد عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول