اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تأکید کرد

فعالیت مستقیم و جدی مردم در امور اقتصادی

استاندار کرمان گفت: برای توسعه اقتصادی باید اعتماد مردم به دولت جلب شود و باور کنند که می‌توانند، فعالیت مستقیم و جدی در امور اقتصادی داشته باشند.

فعالیت مستقیم و جدی مردم در امور اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، علیرضا رزم‌حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: سال گذشته سالی بود که فشارهای بین‌المللی، اختلاف سران قوا، تحریم‌ها و... و اقتصاد آشفته‌ای وجود داشت و در شرایطی که ناامیدی در همه کشور حاکم بود مردم ولایتمدار ما پای صندوق‌های رأی رفتند و شرایط الان به گونه‌ای است که آرامش نسبی در اقتصاد کلان ایران به وجود آمده است.

استاندار کرمان گفت: امید بیشتری در بین سرمایه‌گذاران به وجود آمده و دولت تدبیر و امید هم به دنبال این است که آسایش و رفاهی در شأن ملت ایران به وجود آورد و موانع را مرحله به مرحله در راستای جبران عقب‌افتادگی‌های کشور بردارد.

رزم‌حسینی بیان داشت: برای توسعه اقتصادی مجبور هستیم تعدادی عوامل را مد نظر قرار دهیم و دنبال کنیم، مردم باید اعتمادشان به دولت جلب شود و باور کنند که می‌توانند، فعالیت مستقیم و جدی در امور اقتصادی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ما باید جذب سرمایه‌گذاری و تکریم سرمایه‌گذاری را برای توسعه اقتصادی مد نظر قرار دهیم، گفت: مردم اگر بخواهند محرومیت را دور کنند، پول‌هایی را که در خانه مخفی کرده‌اند به صحنه اقتصاد بیاورند.

استاندار کرمان وجود سرمایه‌های سرگردان را یادآور شد و خطاب به مدیران شهرستان بردسیر عنوان کرد: برای توسعه اقتصادی بردسیر، بردسیر مجازی راه اندازی و در آن از همه بردسیری‌ها هر کجا که ساکن هستند و از همه سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند هستند در بردسیر سرمایه‌گذاری کنند، دعوت شود.

انتهای پیام/80027/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول