اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد

سرمایه‌گذاری 94 میلیارد ریالی برای طرح‌های تولیدی

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از سرمایه‌گذاری 94 میلیارد ریالی جهاد کشاورزی استان بوشهر برای طرح‌های تولیدی خبر داد.

سرمایه‌گذاری 94 میلیارد ریالی برای طرح‌های تولیدی

نوذر منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع حساس و مهم در تاریخ کشور است و باید نسبت به تبیین ابعاد مختلف این ایام اهتمام ورزیم.

وی افزود: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه، رژیم پهلوی را سرنگون و نظام اسلامی را جایگزین کردند و امروز باید نسبت به حفظ این نظام و گسترش آن اهتمام ورزیم.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر در راستای توسعه کشاورزی اقدامات مهمی در دوران پیروزی انقلاب انجام شده و با گذشت 35 سال از عمر انقلاب شاهد اعتلای کشاورزی استان به شکل چشمگیری هستیم.

منفرد تصریح کرد: در دهه فجر امسال طرح‌های مختلف کشاورزی در شهرستان‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفته که این روند در ایجاد اشتغال پایدار تاثیر به‌سزایی داشته است.

وی از سرمایه‌گذاری 94 میلیارد ریالی جهاد کشاورزی استان بوشهر برای طرح‌های تولیدی خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال 24 طرح تولیدی با اعتبار 94 میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری رسیده است.

منفرد تاکید کرد: این طرح‌ها در زمینه پرواربندی، مرغداری، طرح‌های گلخانه‌ای، فرآوری و ... هستند و زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی را برای جوانان استان فراهم کرده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از افتتاح دو گلخانه مجهز و باکیفیت در دشتستان خبر داد و افزود: دو گلخانه سبزی و صیفی در بخش بوشکان دشتستان در مجموع با 20 هزار مترمربع سطح زیر کشت و 37 نفر اشتغال‌زایی با 9 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح شده است.

وی یادآور شد: توسعه طرح‌های کشاورزی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/2452/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول