اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

مشارکت 40 هیئت مذهبی ویژه بانوان در برنامه‌های دهه فجر دشتستان

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 40 هیئت مذهبی ویژه بانوان در برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.

مشارکت 40 هیئت مذهبی ویژه بانوان در برنامه‌های دهه فجر دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اعظم امیری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: بانوان در برنامه‌های دهه فجر امسال در دشتستان نقشی اساسی دارند.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 40 هیئت مذهبی ویژه بانوان در برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.

امیری تصریح کرد: با همکاری بیش از 40 هیئت مذهبی بانوان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان مراسم ویژه دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بخش‌های مختلف این شهرستان در حال برگزاری است.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: برگزاری جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی جلسات سخنرانی ویژه خواهران، برگزاری گفتمان انقلاب و ولایت از اهم برنامه‌های هیئات مذهبی در این شهرستان است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان نیز از مشارکت 45 مبلغ بومی دشتستان در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی دشتستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده و به منظور تشریح اهداف والای انقلاب اسلامی ایران و شرح مبارزات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تعداد 45 روحانی بومی با این اداره همکاری می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: ایراد سخنرانی و جلسات گفتمان دینی با محوریت اهداف و چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع سیره و روش امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و حضور در برنامه‌های فرهنگی هیئات مذهبی از برنامه‌های روحانیون وابسته به اداره تبلیغات اسلامی بود که در جذب جوانان به هیئات مذهبی نقش به سزایی دارد.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی دشتستان نیز از مشارکت 160 هیئت مذهبی، کانون فرهنگی و انجمن اسلامی در برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محمد جواد غلامحسین‌زاده گفت: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از متن دین اسلام است و هیئات مذهبی و مساجد به‌عنوان پایگاه اجتماعی و دینی مردم در دوران انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری داشتند.

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: برگزاری جلسات سخنرانی و گفتمان دینی با محوریت انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه فرهنگی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری جشن‌های ویژه انقلاب اسلامی از اهم برنامه‌های هیئات مذهبی، کانون‌ها و دیگر موسسات مذهبی فرهنگی وابسته به این اداره است.

انتهای پیام/2452/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول