اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شهرضا:

وحدت مسئولان شهرضا از برکات دهه فجر است

بخشدار مرکزی شهرضا گفت: تحقق وحدت و همدلی بین مسئولان شهرضا از مهم‌ترین برکات دهه فجر است.

وحدت مسئولان شهرضا از برکات دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محسن یونسی صبح امروز با بیان این مطلب در نشست ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر شهرستان شهرضا، اظهار داشت: به برکت ایام دهه فجر شاهد ایجاد وحدت و همدلی کم‌نظیری بین مجموعه مسئولان شهرستان هستیم که حکایت از تحقق آینده‌ای درخشان و رو به توسعه برای مردم شریف شهرضا دارد.

وی بیان داشت: در طول چند دهه گذشته با استقرار نظام جمهوری اسلامی میزان پیشرفت و توسعه‌یافتگی روستاهای شهرستان به میزان قابل توجهی افزایش داشته است و این امر مهم در سطح دور افتاده‌ترین نقاط روستایی به شکل شایسته قابل مشاهده است.

بخشدار مرکزی شهرضا با اشاره به تدوین برنامه‌های مناسب در سطح روستاهای تابع شهرستان با رویکرد تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و ایجاد فضای شادابی و نشاط در سطح جامعه گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام گرفته مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در سطح روستاهای با جمعیت بالا برگزار می‌شود و اهالی سایر روستاها با مساعدت و تعامل سازمان اتوبوس‌رانی جهت حضور در این مراسم بزرگ به شهرضا عزیمت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روستاهای شهرضا به لحاظ ظرفیت‌های فرهنگی در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است، اذعان داشت: فراگیری تعالیم قرآنی جزو مهم‌ترین ارکان درخشش اهالی روستاهای شهرضا به شمار می‌رود و در طول چند سال گذشته سیاست‌گزاری‌های گسترده‌ای در جهت تقویت این امر مهم انجام گرفته است.

یونسی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بخشداری مرکزی شهرضا در ایام دهه فجر تجلیل از مقام فعالان و حافظان قرآن کریم است که این مراسم روز 21 بهمن ساعت 15 تا 18 عصر در محل بیت‌الاصغر شهرضا برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا طی سخنانی با قدردانی از حضور مسئولان شهرستان در نشست ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام گرفته تعداد 135 برنامه مدون در ایام دهه فجر در سطح شهرستان تدوین شده است که براساس برنامه در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

روح‌الله صالح‌پور ادامه داد: راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن ساعت 9 صبح از محل میدان تاسوعا آغاز می‌شود و در مسیر خیابان‌های شهید بهشتی، چهارراه شهرداری و در نهایت میدان حر ریاحی با انجام مراسم سخنرانی خاتمه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های مداوم نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی مراسم سخنرانی راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور آقای حقیقت‌پور نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، افزود: از تمامی اقشار جامعه انتظار می‌رود با همدلی و وفاق در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند.

انتهای پیام/63011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول