اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد

افتتاح 2 باب کتابخانه روستایی به مناسبت دهه فجر در زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر 2 باب کتابخانه عمومی روستایی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 2 باب کتابخانه روستایی به مناسبت دهه فجر در زنجان

محمدربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در حال برگزاری است.

وی آذین‌بندی و تزئینات بخش دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی را از برنامه‌های روز 19 بهمن ماه اعلام کرد و بیان داشت: مسابقه کتابخوانی به صورت مکتوب و آنلاین برای عموم مردم، طلاب و دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه برنامه قصه‌خوانی برای کودکان از زندگی‌نامه امام راحل(ره)، شهدا و انقلاب در بخش کودک برگزار می‌شود، افزود: جشن انقلاب در کتابخانه‌های عمومی زیرپوشش شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ایستگاه مطالعه سازمان تامین اجتماعی شهرستان ابهر در روز 19 بهمن ماه افتتاح می‌شود.

احمدخانی خاطرنشان کرد: کتابداران کتابخانه‌های عمومی در مراسم وحدت‌بخش نماز جمعه روز 18 بهمن ماه شرکت می‌کنند.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب و نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران را از دیگر برنامه‌های روز 21 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: برنامه قصه‌گویی مادربزرگ قصه‌گو با موضوع امام راحل و کودکان از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: نشست دختران جوان با زنان مبارزه انقلاب اسلامی و نقش آنان در پیروزی انقلاب و نشست عفاف و حجاب در کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه در طول دهه فجر دو باب کتابخانه عمومی روستایی در استان زنجان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: شرکت کتابداران در راهپیمایی روز 22 بهمن به همراه اعضای کتابخانه‌های عمومی استان و توزیع فرم مسابقات کتابخوانی در بین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی از دیگر برنامه‌ها است.

احمدخانی در ادامه به مسابقات کتابخوانی آنلاین بهمن ماه امسال برای کتابداران اشاره کرد و گفت: سئوالات این مسابقه از کتاب «مجموعه‌سازی و خدمات تحویل مدرک» به نویسندگی حمید محسنی برگزار می‌شود.

وی به کتاب‌های مربوط به مسابقات افراد نابینا و کم‌بینا اشاره کرد و اظهار داشت: کتاب «رازهای موفقیت در زندگی» از منصوره صفایی، کتاب «نصایح» از علی مشکینی با ترجمه احمد جنتی، کتاب «کشتی پهلو گرفته» از مهدی شجاعی، کتاب «مسئله حجاب» از مرتضی مطهری، کتاب «جاذبه و دافعه علی(ع)» از مرتضی مطهری و حماسه حسینی از «مرتضی مطهری» جزو کتاب‌های مربوط به مسابقات بخش نابینایان و کم‌بینایان است.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول