اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب/ 92

مسابقات کشوری کوهنوردی دهه فجر در همدان برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: به مناسبت دهه فجر مسابقات کشوری شاخه‌های سنگ‌نوردی داخل سالن، یخ‌نوردی و صعود سراسری از اول اسفند امسال به مدت 9 روز در همدان برگزار می‌شود.

مسابقات کشوری کوهنوردی دهه فجر در همدان برگزار می‌شود

رضا زارع در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون برای روزهای باقی‌مانده سال جاری و همچنین سال جدید ابراز داشت: برنامه‌های متعددی برای سال جاری و سال آینده در دستور کار داریم.

وی با اعلام اینکه در رشته صعودهای ورزشی صاحب تیم‌های ملی هستیم، بیان داشت: در سال جاری تیم ملی سنگ‌نوردی کشورمان قهرمانی قاره آسیا را با تصاحب سه نشان طلا و سه مدال نقره  از آن خود کرد و در شاخه یخ‌نوردی نیز در مسابقات آسیایی صاحب یک مدال نقره و دو برنز شدیم.

زارع با اعلام اینکه در شاخه کوهنوردی نیز کوهنوردان کشورمان در سال جاری قلل مرتفعی را توانستند فتح کنند، اذعان داشت: در کمتر از دو ماه باقی‌مانده از سال جاری نیز برنامه‌های متعددی داریم که مهم‌ترین آن برگزاری مسابقات دهه مبارک فجر به میزبانی استان همدان است.

رئیس فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این مسابقات در شاخه‌های سنگ‌نوردی داخل سالن، یخ‌نوردی و صعود سراسری کوهنوردان کشور است.

زارعی زمان برگزاری مسابقات کشوری جام فجر در همدان را از اول اسفند ماه سال جاری به مدت 9 روز دانست.

وی با اشاره به برنامه‌های سال آینده فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال 93 برنامه‌ریزی مختلفی در شاخه‌های مختلف از جمله برنامه‌های آموزشی، آموزش جستجو، امداد و نجات، دوره‌های متعدد کوهنوردی و صعود به قلل مرتفع در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول