اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم اختصاص بودجه

استخدام 264 نیروی بهداشتی و درمانی در خراسان جنوبی به تعویق افتاده است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به استخدام 264 نفر در بیمارستان‌های سربیشه، سرایان و درمیان، گفت: به دلیل عدم لحاظ اعتبار در بودجه سنواتی شروع به کار این افراد به تعویق افتاده است.

استخدام 264 نیروی بهداشتی و درمانی در خراسان جنوبی به تعویق افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه اظهار داشت:  برای تأمین نیروهای مورد نیاز بیمارستان سربیشه، سرایان و درمیان در سال 91 مجوز استخدام 246 نفر در رشته‌های درمانی و بهداشتی صادر شد.

وی با بیان این‌که در خرداد ماه سال 91 آزمون استخدامی این افراد به صورت متمرکز برگزار شد، تصریح کرد: بعد از انجام مراحل گزینش اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اذعان داشت: اما به دلیل عدم لحاظ  و تصویب اعتبار و بودجه برای استخدام این افراد در بودجه سنواتی شروع به کار این افراد به تعویق افتاده است و شروع به کار آن‌ها پس از تصویب و تأمین اعتبار مصوب در بودجه انجام می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به این‌که در این راستا پیگیری‌های مکرر و مجدانه‌ای توسط مسئولان دانشگاه با وزارت بهداشت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری انجام شده، متذکر شد: این پیگیری‌ها از طریق استانداری و به خصوص مکاتبات استاندار و همین طور پیگیری مجمع نمایندگان استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: امید است بلافاصله پس از تصویب  و تأمین بودجه شروع به کار پذیرفته‌شدگان به عمل آید.

استخدام  78 نیروی جدید بهداشتی و درمانی استان هم متوقف شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به استخدام رسته‌های بهداشتی و درمانی، یادآور  شد: برای افتتاح  و فعالیت بخش‌های بالینی سه بیمارستان سربیشه، سرایان و درمیان به استخدام نیروی پشتیبان از جمله خدمتکار، اداری و مالی نیاز است که هنوز مجوزی در این زمینه صادر نشده است و درحال پیگیری است.

اسماعیلی از صدور مجوز استخدام 38 نفر در رشته‌های اداری و مالی در سال 92 خبر داد و افزود: همچنین در سال جاری مجوز استخدام 40 نیروی خدماتی صادر شده است که در حال حاضر مراحل استخدام و گزینش آن‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: با این حال برای سامان‌دهی نیروی انسانی در سطح کشور مقام عالی وزارت بهداشت طی بخشنامه‌ای از تاریخ 12/10/92 تا خرداد 93 ورود، به کارگیری و شروع به کار هر گونه نیرو را متوقف کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: پس از سیاست‌گذاری‌های لازم به صورت متمرکز از سوی وزارت بهداشت و درمان اقدامات لازم در این راستا صورت می‌گیرد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: بهداشت و درمان خراسان جنوبی از لحاظ بودجه و نیروی انسانی از معدل کشوری عقب نیست اما با این وجود برای محرومیت‌زدایی از استان نیاز به پیگیری مجدانه داریم.

انتهای پیام/69022/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول