اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش

نخستین همایش طرح‌های برتر دانشجویی دانشگاه پزشکی بیرجند برگزار شد

به مناسبت هفته پژوهش نخستین همایش طرح‌های برتر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با شرکت 18 طرح برتر برگزار شد.

نخستین همایش طرح‌های برتر دانشجویی دانشگاه پزشکی بیرجند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نوید ربیعی عصر امروز در نخستین همایش سالانه طرح‌های برتر پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش انتخاب و تقدیر از برترین‌های طرح‌های پژوهشی دانشجویی خراسان جنوبی است.

حذف 39 طرح در مرحله نخست داوری

وی تصریح کرد: با تلاش اعضای کمیته تحقیقات دانشجویی در قالب کادر علمی و اجرایی همایش، فرآیند ثبت‌نام، دریافت طرح‌ها و داوری در نهایت دقت انجام شد.

دبیر علمی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان این‌که در این راستا 90 طرح دریافت شد، اذعان داشت: در بررسی اولیه این تعداد به 51 طرح کاهش پیدا کرد.

ربیعی ادامه داد: در این مرحله 39 طرح که در آن حداقل‌های لازم رعایت نشده بود از فرآیند داوری خارج شدند.

وی با اشاره به این‌که در مرحله بعد هر طرح به یک داور دانشجو و یک داور علمی سپرده شد، افزود: برای این کار از 17 عضو هیئت علمی و 15 دانشجو استفاده شده است.

32 طرح تحقیقاتی برای ارائه به صورت پوستر انتخاب شدند

دبیر علمی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اضافه کرد: در نهایت 18 طرح برتر پژوهشی برای سخنرانی و 32 طرح تحقیقاتی برای ارائه به صورت پوستر انتخاب شدند.

ربیعی متذکر شد: کمیته تحقیقات دانشجویی در این روز با هماهنگی معاونت تحقیقات و با همکاری مراکز تحقیقاتی دانشگاه شرایط را برای بازدید علاقه‌مندان دانش‌آموز و دانشجو از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی دانشگاه فراهم کرده است.

بازدید 100 دانش‌آموز از مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

وی یادآور شد: تعداد 100 نفر از دانش‌آموزان رشته تجربی در قالب تورهای معارفه تحقیقاتی با ساختارهای پژوهشی دانشگاه آشنا می‌شوند.

دبیر علمی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: همچنین این تورها برای دانشجویان جدیدالورود نیز برنامه‌ریزی شده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: علاوه بر این‌ها در این همایش از پژوهشگران برتر دانشجویی و همچنین اعضای فعال کمیته تحقیقات دانشجویی تقدیر می‌‌شود.

انتهای پیام/69022/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول