اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت

دیدار مسئولان شهرستان کوهبنان‌ با‌ 5 خانواده ‌شهید

در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مسئولان کوهبنان با پنج خانواده شهید این شهرستان دیدار کردند.

دیدار مسئولان شهرستان کوهبنان‌ با‌ 5 خانواده ‌شهید

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، در ششمین روز از دهه مبارک فجر جمعی از مسئولان شهرستان کوهنبان با حضور در منزل خانواده‌ شهیدان علی قهرمان‌، سید‌علی توکلی‌، رسول رحیمی، علی‌اصغر رحیمی و حاج‌داوود زکی‌زاده یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا امام جمعه کوهبنان در این دیدار اظهار داشت: شهیدان زنده‌اند و‌ نزد خداوند متعال از درجه‌ای والا برخوردار هستند‌ در حالی که ناظر بر اعمال، گفتار و کردار ما هستند.

وی با استناد به سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و افزود: خدمت به خانواده شهیدان‌، جانبازان و ایثار‌گران افتخاری است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب ما شده است، لذا باید قدر‌دان این نعمت بزرگ باشیم و از تکریم خانواده شهدا غفلت نورزیم‌.

امام جمعه کوهبنان گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین نعمت الهی است که در قرن معاصر به دست معمار کبیر انقلاب و جانفشانی عزیزان این مرز و بوم به ثمر نشست و طومار حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را با جانفشانی جوانان غیرتمند در هم شکست و نظامی اسلامی و ولایی را جایگزین آن ساخت‌.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهیدان همیشه سرافراز اسلام گفت‌: برای به ثمر نشستن انقلاب خون‌های مقدس و پاکی به زمین ریخته شد، لذا همه وظیفه دارند در همه ‌احوال حافظ خوبی برای آرمان‌ها و ارزش‌های‌ انقلاب، امام راحل و شهیدان همیشه سرافراز ‌باشند.

‌وی تصریح کرد: امروز دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا با تهاجم فرهنگی‌ راه و اهداف‌ امام خمینی (ره) و شهیدان را محو کند، لذا باید همه مردم ولایتمدار و فهیم ایران اسلامی ‌با توجه به رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حافظ خون شهدا باشند.

متقی بیان داشت: ‌امروز باید قدر این عزت و سربلندی را بدانیم، زیرا این مهم با زحمات فراوان بنیانگذار انقلاب، ایثار و جانفشانی هزاران شهید و ایثارگر به دست آمده است.

محمد اخگری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهبنان نیز گفت‌: شهدا با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون پاک خود کاری حسینی کردند و ما باید با خدمت به خانواده‌های معظم آنان بخشی از حق بزرگی که آنان برگردن ما دارند را ادا کنیم تا روز قیامت در پیشگاه آنان شرمنده نباشیم‌.

وی گفت: هنوز یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید در اذهان زنده است و از برکت خون آنهاست که ما امروز شاهد شکوفایی کشور عزیزمان در تمام عرصه‌های اقتصادی‌، هسته‌ای‌، نانوتکنولوژی‌، فرهنگی، ورزشی و علمی هستیم.

اخگری افزود: نامگذاری و نصب تمثال شهدا در معابر عمومی، برگزاری مراسم‌ یادبود و یادواره شهدا به صورت محله‌ای و کلی، جمع‌آوری وصیتنامه شهدا‌ و خاطرات و آثار آنان از جمله اقدامات در حال انجام است.

وی خاطر ‌نشان کرد: توجه به خانواده شهدا و رفع مشکلات آنها باید در دستور کار مسئولان باشد تا هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند در همین راستا طبق برنامه تدوین شده سه‌شنبه هر هفته مسئولان کوهبنان با حضور در منزل خانواده‌های شهید از نزدیک در جریان سخنان و مشکلات آنان قرار می‌گیرند‌.

انتهای پیام/80012/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول