اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد

دیدار با 75 نفر از خانواده شهدای کربلای 4 و 5

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات کربلای 5، پاسداران سپاه ناحیه ثارالله شیراز با 75 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

دیدار با 75 نفر از خانواده شهدای کربلای 4 و 5

منصور میرزائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: عملیات کربلای 5 با رمز یا زهرا(س) در منطقه جنوبی شلمچه با هدف پیشروی به سوی بصره در سال 1365 که به سال سرنوشت جنگ نام گرفته بود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به استحکامات بسیار ارتش بعث عراق در کانال پرورش ماهی و پنج ضلعی از سمت شمال مورد هجوم رزمندگان اسلام قرار گرفت، افزود: کربلای 5 حدود دو هفته بعد از کربلای 4 با یورش بی‌امان رزمندگان پیرو ولایت، ارتش صدام غافلگیر شد و بیش از 75 کیلومتر به تصرف نیروهای اسلام درآمد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: عملیات کربلای 4 و 5 از جمله عملیات سخت و دشوار دوران دفاع مقدس بود که لشکر و یگان استان فارس به ویژه سرداران شهید اسلام نسب، زارع و حق‌پرست نقش تعیین کننده و برجسته‌ای در این عملیات از خود به جای گذاشتند.

میرزائیان بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، شهدا این عنایت را به ما داشته‌اند، که خادم آنان باشیم.

وی اضافه کرد: هدف دیگر دیدار با خانواده شهدای کربلای 4 و 5 در راستای تعمیق معنویت پاسداران به ویژه پاسداران جوان و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در آنان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز ابراز داشت: در این دیدار و برنامه ارزشی حوزه‌های بسیج ادارات شامل حضرت رسول(ص)، نفت، گاز و پخش فرآورده‌های نفتی حضور فعال داشتند.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول