اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

مجاهدت آتش‌نشانان از جنس دفاع مقدس است

فرماندار شهرستان قرچک در عیادت از آتش‌نشان ایثارگر این شهرستان گفت: خدمت و تلاش ایثارگرانه و مجاهدت آتش‌نشانان از جنس دفاع مقدس است.

مجاهدت آتش‌نشانان از جنس دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز رضا ریاحی فرماندار به همراه محمد زمانی افشار رئیس شورای اسلامی شهرستان قرچک و مهدی زمانی افشار عضو شورای اسلامی شهر قرچک با حضور در منزل محمد مالمیر آتش‌نشان ایثارگر و فداکار این منطقه از وی عیادت و قدردانی کردند.

ریاحی در این دیدار با تشکر از محمد مالمیر آتش‌نشان ایثارگر که با اقدام به موقع خود جان یک انسان را از مرگ نجات داد، گفت: این لباس که شما عزیزان بر تن دارید لباس ایثار، خدمت و کمک به شهروندان است.

وی با بیان اینکه رابطه بین خدمت و تلاش ایثارگرانه و مجاهدت آتش‌نشانان از جنس دفاع مقدس است، افزود: افزایش ایمنی و نجات به موقع جان شهروندان هنگام حادثه از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مجموعه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است.

این مسئول عنوان کرد: خدمات شما عزیزان آتش‌نشان، جهاد در راه خداست و من دست یکایک شما عزیزان را می‌بوسم.

فرماندار شهرستان قرچک همچنین در پایان خطاب به این آتش‎نشان افزود: تجلیل از شما انسان‌های فداکار قدردانی از تمام انسان‌هایی است که امنیت و رفاه هم‌نوعان خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم می‌دانند.

گفتنی است ظهر روز نهم بهمن ماه جاری یک شهروند قرچکی با فداکاری و شجاعت یکی از نیروهای آتش‌نشانی شهرستان از مرگ نجات یافت.

این خانم 25 ساله قرچکی به نام (ف.ح) که اقدام به خودکشی کرده و خود را از بالای پل پرتاب کرده بود با به موقع رسیدن ماشین آتش‌نشانی و اقدام شجاعانه مأمور آتش‌نشانی از مرگ حتمی نجات یافت که نهایتا به مصدومیت مأمور آتش‌نشانی منجر شد.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول