اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال

16 پروژه نوسازی مدارس در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر امسال 16 پروژه نوسازی مدارس با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد و 416 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

16 پروژه نوسازی مدارس در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌رضا بیگی ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه علی‌شاه صابری اسدیه درمیان اظهار داشت: از سال 84 تا‌کنون اقدامات خوبی در ارتباط با تجهیز و نوسازی مدارس استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر امسال 16 پروژه در ارتباط با نوسازی مدارس در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی اذعان داشت: اعتباری بالغ بر 38 میلیارد و 416 میلیون ریال برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزینه شده است.

بیگی با بیان این‌که در ایام دهه فجر چهار مدرسه در قاینات به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: زیربنای این مدارس یک‌هزار و 730 متر مربع است.

وی افزود: 8 میلیارد و 435 میلیون ریال برای احداث این مدارس هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی یادآور شد: افتتاح دو مدرسه در بشرویه با 280 متر مربع زیربنا، یک مدرسه در بیرجند با 232 متر مربع زیربنا، یک مدرسه در درمیان با یک‌هزار و 67 متر مربع زیربنا و دو مدرسه با 775 مترمربع زیربنا در زیرکوه از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری دهه فجر امسال است.

بیگی ادامه داد: همچنین در این دهه یک مدرسه در فردوس با 555 متر مربع زیربنا، دو مدرسه در نهبندان با یک‌هزار و 595 متر مربع زیربنا، یک مدرسه در سرایان با 78 متر مربع زیربنا و یک مدرسه در طبس با 7 هزار و 595 متر مربع زیربنا به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/69017/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول