اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی خبر داد

تعهد 54 میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: از سال 85 تا سال 91 خیرین خراسان جنوبی برای نوسازی و احداث مدارس در سطح این استان مبلغ 54 میلیارد تومان تعهد کرده‌اند.

تعهد 54 میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدرضا بیگی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه 6 کلاسه خیرساز بشرویه، اظهار داشت: سیاست نوسازی مدارس در حوزه استفاده از کمک‌های خیران به دو شکل تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: سیاست اول اینکه آن دست از پروژه‌های آموزشی نیمه تمام دولتی که عملیات احداث آن به پایان نرسیده است برای اتمام ساخت و ساز به خیران واگذار می‌شود؛ سیاست دوم نیز مبنی بر امضای تفاهم‌نامه با خیران و واگذاری کل پروژه احداث مدرسه و فضای آموزشی به آنان است.

42 میلیارد تومان از تعهدات خیران محقق شد

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی متذکر شد: از سال 85 تا 91 خیران این استان مبلغ 54 میلیارد تومان را متعهد شده‌اند که از این میزان تاکنون 42 میلیارد تومان محقق شده است. این هزینه صرف ساختن 896 کلاس درس و 103 فضای غیرکلاسی در استان شده است.

بیگی از اهدای 50 هزار متر زمین توسط خیران استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون خیرین بیش از 14 میلیارد تومان را متعهد شده‌اند.

این مسئول بیان داشت: این مبلغ نیز برای ساخت 54 کلاس درس و سالن ورزشی برای دانش‌آموزان هزینه می‌شود.

خیران مدرسه‌ساز بشرویه در استان پیشتاز هستند

بیگی با اشاره به حضور فعال و دلگرم‌کننده خیران مدرسه‌ساز در شهرستان بشرویه، گفت: خیران بومی بشرویه تاکنون در عرصه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری در سطح استان خراسان جنوبی خوش درخشیده‌اند.

وی تأکید کرد: تعلیم و تربیت صحیح از جمله اصول زیربنایی اساسی هر جامعه است که برای فراهم آوردن بستر مناسب برای تحقق این موضوع باید امکانات سخت‌افزاری و فضاهای آموزشی مناسب و مجهز برای دانش‌آموزان فراهم شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی در پایان ابراز داشت: خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار از بزرگ‌ترین پشتوانه‌های آموزش و پرورش هستند که در مواقع حساس و ضروری به کمک سیستم آموزشی کشور شتافته‌اند.

انتهای پیام/69006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول