اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر خبر داد

ساماندهی 153 گلزار شهدا در استان بوشهر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در استان بوشهر 209 گلزار شهدا با یکهزار و 961 مزار شهید قرار دارد که تاکنون 153 گلزار ساماندهی شده است

ساماندهی 153 گلزار شهدا در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد حاجی زاده پیش از ظهر امروز در آیین طرح بهره برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای بهرام آباد دشتستان که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، گفت: در استان بوشهر 209 گلزار شهدا با یکهزار و 961 مزار شهید قرار دارد که تاکنون 153 گلزار ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه پنج گلزار شهدا در حال ساماندهی است، افزود: در این پنج گلزار که در روستاهای استان بوشهر قرار دارد 41 مزار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ساماندهی 36 گلزار شهید در استان بوشهر خبر داد و گفت: 36 گلزار شهدای روستاهای استان بوشهر با 105 مزار به زودی ساماندهی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی 15 گلزار شهید با 20 مزار عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: گلزار شهدای روستای بهرام‌آباد دشتستان با 11 مزار امروز با حضور استاندار بوشهر به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح یک میلیارد و 400 میلیون ریال در مدت دو سال سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه همگام با افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای بهرام آباد از 20 گلزار شهدای دیگر بهره برداری شد گفت: این گلزارهای شهدا در شهرستان های تنگستان، دشتستان، دشتی، کنگان و گناوه قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول