اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفدهمین یادواره شهدا

یادواره «تجلی عشق» با رویکرد پژوهشی در زنجان برگزار شد

هفدهمین یادواره شهدا با عنوان یادواره «تجلی عشق» با رویکرد پژوهشی در زنجان برگزار شد.

یادواره «تجلی عشق» با رویکرد پژوهشی در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان صبح امروز یادواره شهدا با عنوان «تجلی عشق» با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این جشنواره که با حضور جانبازان و خانواده شهدا برگزار شد جانبازان به خاطره‌گویی از دوران دفاع مقدس پرداختند و گروه سرود دبیرستان شاهد پیامبر اعظم به اجرای سرودهای انقلابی پرداخت.

این جشنواره با رویکردهای شهید از دیدگاه قرآن و ائمه، شهید از دیدگاه امام خمینی و رهبری و بازشناسی خاطرات شهدا برپا شد.

در ادامه برنامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان ابراز داشت: امسال برگزاری یادواره شهدا در مدارس استان زنجان شکل دیگری به خود گرفته است.

فیروز بهلولی با اشاره به اینکه در سال جاری سعی شده است یادواره‌های شهدا با رویکرد پژوهش برگزار شود، اضافه کرد: تحقیق و تفحص در رشادت‌های شهدا امری مهم برای زنده نگه داشتن یاد این بزرگواران است.

این مسئول با اشاره به اینکه آثار تولیدی توسط دانش‌آموزان است، تاکید کرد: اجر زنده نگه‌داشتن راه شهیدان از شهادت کمتر نیست.

وی با اشاره به اینکه این پنجمین یادواره شهدا در سال تحصیلی جاری است که برگزار می‌شود، اضافه کرد: با تلاش مسئولان آموزش و پرورش و بنیاد حفظ آثار در سال 1392 موفق به برگزاری 17 یادواره در ناحیه 2 شده‌ایم.

بهلولی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مقالات خود را برای ارائه به دبیرخانه دبیرستان شاهد پیامبر اعظم ارسال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی توسط دانش‌آموزان از این طرح شد و دانش‌آموزان 60 مقاله به دبیرخانه ارسال کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به رشادت‌های مردم ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: ایمان به خدا، وحدت بین مردم و وجود رهبری واحد رمز موفقیت مردم ایران در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تقدیم 3 هزار شهید به انقلاب توسط مردم زنجان، اذعان داشت: در این میان نقش فرهنگیان با 500 شهید بسیار پر رنگ و ماندگار است.

گفتنی است، در پایان این مراسم چهار تن از دانش‌آموزان به ارائه مقالات خود در مورد زندگی شهیدان پرداختند.

انتهای پیام/73009/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول