اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی قزوین صورت گرفت

صدور بیش از یک هزار پروانه در بخش‌های مختلف کشاورزی قزوین

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت:‌ بیش از یک هزار پروانه در بخش‌های مختلف کشاورزی شامل طیور، دام سنگین، آبزیان و قارچ از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این استان صادر و تمدید شده است.

صدور بیش از یک هزار پروانه در بخش‌های مختلف کشاورزی قزوین

حمیدرضا تبسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با همکاری دانش‌آموختگان بخش کشاورزی و نیروهای متعهد و دلسوز با رویکردی حرفه‌ای در مسیر صحیح و علمی گام نهاده و با کاهش وظایف دولت خدمات ارزنده‌ای به بهره‌برداران بخش کشاورزی ارائه کرده است.

وی افزود: صدور بیش از 400 پروانه در بخش‌های مختلف طیور، دام سنگین، آبزیان، قارچ از جمله مواردی است که از سوی اعضا و پرسنل این سازمان به انجام رسیده است.

به گفته‌ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین تعداد پروانه‌های تمدید شده نیز بیش از 500 مورد در تأسیس، بهسازی، توسعه و بهره‌برداری در بخش‌های مختلف کشاورزی است.

تبسمی خاطرنشان کرد: ‌این رقم بالای صدور و تمدید پروانه‌ها ظرف کمتر از 10 ماه در این سازمان با وجود تعداد کم پرسنل اما تلاشگر و پرتوان نیروی متخصص کشاورزی به انجام رسیده که جای تشکر ویژه از آنها دارد.

وی تأکید کرد: با حضور متخصصان و دانش‌آموختگان کشاورزی و تلاش سه هزار عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین تا حد زیادی مشکلات بخش کشاورزی این استان و بهره‌برداران و تولیدکنندگان رفع شده است.

انتهای پیام/2667/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول