اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

ثبت‌نام چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در کردستان آغاز می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌ طبیعی کردستان از آغاز ثبت‌نام داوطلبان عضویت در چهارمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان از ششم بهمن ماه جاری خبر داد.

ثبت‌نام چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در کردستان آغاز می‌شود

عابد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ساختار شورای استانی سازمان نظام مهندسی متشکل از 11 نفر است که از این تعداد چهار نفر انتصاب و مابقی نیز در انتخابات مجمع عمومی و از سوی اعضای سازمان انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: اعضای انتصابی را نمایندگان دانشگاه کردستان، اداره‌کل محیط زیست و سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل می‌دهند.

وی بیان داشت: فراخوان ثبت‌نام در چهارمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان نظام مهندسی در سطح ادارات جهاد کشاورزی و منابع‌طبیعی، محیط زیست و صندوق بیمه محصولات کشاورزی توزیع شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌طبیعی کردستان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورای استانی این سازمان از ششم بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

احمدی مشارکت افراد متخصص و صاحب نظر در انتخابات شورای استانی را لازمه ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خواند و عنوان کرد: علاقه‌مندان به عضویت در این شورا تا 10 بهمن ماه امسال فرصت دارند با در دست داشتن مدارک و داشتن شرایط لازم به سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان مراجعه کنند.

وی به مدارک مورد نیاز ثبت‌نام در این دوره از انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز شامل تکمیل فرم ثبت‌نام، تصویر صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و کارت پایان خدمت یا معافیت است.

وی زمان اعلام اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده را 25 اسفندماه امسال ذکر کرد و اظهار داشت: پنجم اردیبهشت‌ ماه سال 93 چهارمین دوره انتخابات شورای استانی در قالب تشکیل مجمع عمومی همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع‌طبیعی کردستان ادامه داد: در مجمع عمومی باید نصف به علاوه یک نفر از اعضا حضور یابند تا انتخابات برگزار شود در غیر این صورت زمان انتخابات به 26 اردیبهشت‌ ماه موکول می‌شود.

احمدی تابعیت جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به قانون اساسی کشور، نداشتن محکومیت موثر کیفری و عدم وابستگی به گروه‌های غیرقانونی، نداشتن سوء شهرت اجتماعی و شغلی، عضویت در سازمان و داشتن کارت عضویت را از شرایط داوطلبان عضویت در شوراهای استانی ذکر کرد.

انتهای پیام/79003/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول