اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 6 لغایت 10 بهمن‌ماه انجام می‎شود؛

ثبت‎نام در چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی در گلستان

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از داوطلبان عضویت در چهارمین دوره انتخابات این سازمان خواست تا از ششم لغایت 10 بهمن‌ماه نسبت به ثبت‎نام اقدام کنند.

ثبت‎نام در چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن قدس جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی برابر قانون هر چهار سال یکبار نسبت به برگزاری انتخابات مبادرت می‎کند که این مهم در اردیبهشت سال 1393 انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات هفت نفر به عنوان عضو شورای انتخابی معرفی می‎شوند تا به صورت رسمی چهار سال آینده را در این بخش راهبری کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با بیان اینکه 11 نفر به عضویت شورای نظام مهندسی استان درمی‎آیند، افزود: از این تعداد هفت نفر انتخابی و چهار نفر به صورت انتصابی خواهند بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: اطلاع‎رسانی برای ثبت‎نام داوطلبان به صورت ارسال پیامک، نصب پارچه به سردرب‎های ورودی مراکز جهاد کشاورزی و اداراتی که کارکنان آنها در رشته کشاورزی هستند همچنین از طریق رسانه‎های عمومی اطلاع‎رسانی می‎شود.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان می‎توانند به مدت پنج‎روز در زمان اعلام شده به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مراجعه و نسبت به ثبت‎نام اقدام کنند، یادآور شد: افرادی می‎توانند در انتخابات شرکت کنند که شرایط لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان گفت: داوطلبان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان به آدرس WWW.iaeo.org/golestan  مراجعه کنند.

انتهای پیام/83001/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول