اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

ثبت‌نام انتخابات شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌جنوبی آغاز شد

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام برای انتخابات شورای سازمان از امروز آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه دارد.

ثبت‌نام انتخابات شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان‌جنوبی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا دستجردی ظهر امروز در حاشیه نشست مطبوعاتی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی دوره‌های آموزشی مختلفی برای فارغ‌التحصیلان و کشاورزان عضو این سازمان برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی برای بیش‌از 2 هزار نفر روز دوره‌های آموزشی برگزار کرده است، ادامه داد: این دوره‌های آموزشی در بخش طیور، گلخانه، بسته‌بندی کالا و GPS برگزار شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر بیش‌ از 2 هزار و 200 نفر در گرایش‌های مختلف کشاورزی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی هستند.

دستجردی با بیان اینکه این سازمان از آغاز سال‌جاری تاکنون برای 277 نفر اشتغال به صورت پاره وقت و تمام وقت ایجاد کرده است، عنوان کرد: از این تعداد 84 نفر به عنوان ناظر دامپروری، 16 نفر ناظر گلخانه و سه نفر برای صدور پروانه‌های پیراپزشکی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین 26 نفر از بخش کشاورزی در مجتمع دامپروری مرک مشغول به فعالیت بوده و در تمام استان به جز شهرستان‌های بیرجند و بشرویه امکان برای اشتغال افراد در مجتمع‌های گلخانه‌ای وجود دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی به سامانه الکترونیکی این سازمان اشاره کرد و افزود: در این سامانه امکان ثبت‌نام برای عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بسیار راحت است.

دستجردی با بیان اینکه تعداد زیادی واحدهای دامداری و مرغداری در خراسان جنوبی داری مجوز نبوده و به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: پایان امسال آخرین مهلت گرفتن مجوز برای این واحدهای غیرمجاز است.

وی از انتخابات شورای نظام مهندسی در سال آینده خبر داد و افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یکی از بزرگترین و تخصصی‌ترین تشکل‌های کشور است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی تصریح کرد: این سازمان به صورت شورایی اداره شده که هفت نفر اعضای اصلی و چهار نفر به صورت انتصابی هستند.

دستجردی با بیان اینکه نام‌نویسی برای این انتخابات از امروز آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد، یادآور شد: بررسی صلاحیت داوطلبان از 14 بهمن‌ماه تا 25 بهمن‌ماه جاری صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات در مرحله نخست در تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه سال آینده و در مرحله دوم از تاریخ 26 اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، متذکر شد: هر یک از اعضای حقیقی سازمان با ارائه کارت عضویت می‌توانند در این رای‌گیری شرکت کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی ادامه داد: افراد تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات شورای این سازمان می‌توانند از تاریخ 28 فروردین‌ماه تا سوم اردیبهشت‌ماه سال آینده به مدت هفت روز برای تبلیغات اقدام کنند.

دستجردی به شرایط ثبت‌نام برای این انتخابات اشاره کرد و گفت: تبعیت از نظام جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء‌سابقه، داشتن کارت عضویت در این سازمان از جمله این شرایط است.

وی خاطرنشان کرد: 2 کمیته اجرایی و نظارت با وجود 9 نفر بر روند برگزاری این انتخابات نظارت دارند.

انتهای پیام/22481/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول