اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی قزوین تاکید کرد

مهندسی‌سازی فرآیندهای تولید و کشاورزی ناپایدار

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین بر ضرورت استفاده از متخصصان کشاورزی در راستای مهندسی‌سازی فرآیندهای تولید تأکید کرد.

مهندسی‌سازی فرآیندهای تولید و کشاورزی ناپایدار

حمیدرضا تبسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 3 هزار عضو این سازمان که دانش‌آموختگان بخش کشاورزی در استان هستند با یک اقدام جهادی آماده کمک به 80 هزار نفر بهره‌بردار این بخش هستند.

وی ادامه داد: کشاورزی پایدار با استفاده از تفکر مهندسی و افراد آموزش‌دیده محقق می‌شود که در راستای این موضوع استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در استان آینده روشن و خوبی را در بخش کشاورزی استان فراهم می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین بیان کرد: این سازمان اعلام آمادگی می‌کند در راستای اهداف و سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی با ورود 3 هزار عضو آموزش‌دیده و متخصص و بدون هیچ چشم‌داشت به اعتبارات دولتی در اجرای طرح‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیستی خدمات مؤثری ارائه دهد.

تبسمی تصریح کرد: با توجه به نگرش و اعتماد استاندار قزوین به کارشناسان بخش کشاورزی، انتظار می‌رود سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز به این کارشناسان بومی استان اعتماد کرده و از توان آن‌ها در شکوفایی و رونق کشاورزی استان استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر این مجموعه با سازماندهی متخصصان دانشگاهی و کارشناسان اجرایی در یک تشکل غیردولتی و پاسخگو، تعامل مثبت و اطمینان‌بخشی را بین دانش‌آموختگان علوم کشاورزی و تولیدکنندگان و کشاورزان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول