اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

انقلاب اسلامی سد الهی برابر ستم پهلوی بود

امام جمعه آوج گفت: انقلاب اسلامی ایران سدی الهی در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی بود.

انقلاب اسلامی سد الهی برابر ستم پهلوی بود

حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: برچیده شدن رژیم ستم شاهی پهلوی با جوشش مردمی و هدایت های الهی امام خمینی (ره) بی تردید برگ زرینی در دوران مبارزاتی ملت ایران است که امروز این انقلاب به عنوان الگویی برای ملت‌های ستمدیده و رنج کشیده تبدیل شده است.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به اینکه افق‌های جدید بیداری امروز سرلوحه ملت ایران قرار دارد، ابراز داشت: آرمان‌های امام راحل بی‌تردید خدمت بی منت به محرومان و تلاش برای عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: هنر ارزشمند امام راحل به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی در به ثمر رسانی نهال و شکوفه انقلاب اسلامی امروز مایه افتخار امت‌های اسلامی است و باید برای اقتدار و شتاب‌بخشی به پیشرفت کشور همواره تلاش کرده و گام برداشت.

هاشمی ادامه داد: حرکت تاریخی امام خمینی (ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا امروز دیگر کشورهای منطقه با الگوگیری از این حرکت بیداری اسلامی را در کشورهای خویش آغاز و آن را شکوفا کنند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را هموار کرد، ادامه داد: ترویج فرهنگ و گفتمان ولایت سوق دهنده توان جامعه به آرمان های اصیل امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است در حالیکه رژیم شاهنشاهی به عنوان نظام دیکتاتوری و بیگانه عامل خفت و ستم بر مردم رنج دیده ایران تا پیش از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/77005/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول