اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم:

دفاع و ترویج آرمان‌های انقلابی هدف اصلی سازمان بسیج رسانه است

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: سازمان بسیج رسانه دارای اهداف بلندی است که یکی از مهمترین آن‌ها دفاع و ترویج آرمان‌های دینی انقلاب اسلامی است.

دفاع و ترویج آرمان‌های انقلابی هدف اصلی سازمان بسیج رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، افشین گودرزی امروز در حاشیه برگزاری مراسم تجدید بیعت خبرنگاران با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل سازمان بسیج رسانه در استان قم گفت: بسیج اقشار یکی از مهمترین راهبردهای سازمان بسیج مستضعفان است و بر همین اساس سازمان بسیج رسانه هم در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در ماه‌های پایانی سال گذشته ساختار و تشکیلات این سازمان به صورت رسمی و با اجماع موثر جمعی از اهالی فعال رسانه‌ای ابلاغ و فعالیت سازمان شروع شد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه فرهنگ، ارزش‌های انقلابی، دفاع و ترویج آرمان‌های اسلام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب جزو اهداف مهم سازمان به شمار می‌روند، عنوان کرد: تعالی‌بخشی، بصیرت‌افزایی و ... از جمله مباحثی هستند که با مشارکت و همکاری تمام نیروهای متخصص رسانه‌ای در سازمان بسیج رسانه محقق خواهند شد.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف می‌توان به تحقق جامعه اسلامی به وسیله پیاده کردن آرمان‌های انقلابی بر اساس بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب و حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، تقویت اتحاد و هویت جمعی اصحاب رسانه به منظور حراست از ارزش‌های دینی و انقلابی و ایجاد ظرفیت‌های جدید رسانه‌ای با هدف جذب حداکثری بسیج ده‌ها میلیونی اشاره کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: طرح و برنامه و نیز سیاست‌گذاری‌ها و هماهنگی‌ها در کنار نظارت بر جذب نیروهای جدید با هدف بکارگیری اصحاب مطبوعات برای تحقق آرمان‌های دینی و انقلابی صورت می‌گیرند.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم کمک به تشکیل، تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی را به عنوان دیگر هدف این سازمان مورد توجه قرار داد و گفت: دشمنان جبهه عظیم جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی گشوده‌اند به همین علت برای دور کردن نسل امروز از خطرات چنین نبرد سهمگینی باید در عرصه مطبوعات و رسانه فعالیت بیشتری داشت.

وی با تاکید بر حفظ و ترویج فرهنگ بسیجی در راستای ترویج و نهادینه‌سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این امر باید با توجه به الگوها و ارزش‌های دینی و انقلابی صورت بگیرند و طی آن مخاطبان مورد توجه باشند؛ ترویج فضائل اخلاقی به منظور عمق‌بخشی به حرکت‌های جهادی و ترویج فرهنگ مقاومت در میان خبرنگاران جزو مسئولیت‌ها و چشم‌اندازهای سازمان بسیج رسانه استان قم هستند.

گودرزی در خاتمه با بیان اینکه تمام کادر اجرایی روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری جامعه هدف سازمان بسیج رسانه هستند، گفت: ثبت‌نام در این سازمان از طریق حضوری و اینترنتی و با تکمیل فرم و تحویل مدارک لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/78004/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول