اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

ملت ایران هیچگاه انقلاب را تنها نمی‌گذارند

فرماندار بردسیر گفت: ‌شعار مردم ایران آب و نان نبود که با ترفندهای متعدد دشمن، انقلاب را تنها بگذارند.

ملت ایران هیچگاه انقلاب را تنها نمی‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، هادی احمدی ظهر امروز در جمع مردم پرشور و انقلابی نگار بردسیر با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دشمنان و منافقان حتی تصور اینکه این انقلاب یک روز دوام بیاورد را نمی‌کردند و با خیال باطل خود هر روز منتظر فروپاشی این انقلاب بودند.

وی بیان داشت: دشمنان هر روز با یک ترفند که در آستین داشتند در برابر انقلاب قد علم کردند، اما به خواست خدا هر بار دست خالی‌تر از قبل شدند.

احمدی عنوان کرد: نظام سرمایه‌داری و دشمنان نظام تلاش زیادی کردند تا مقابل این انقلاب بایستند و یا آن را به نفع منافع خود تغییر دهند، اما نتوانستند، زیرا شعار مردم آب و نان نبود، بلکه استقلال و آزادی جمهوری اسلامی بود که به خواست خدا محقق شد و تا‌کنون هم ادامه دارد.

حجت‌الاسلام وحید مهری امام جمعه نگار نیز با تبریک این روزهای بزرگ به ملت غیور ایران یاد و خاطر امام راحل و شهدای گرانقدر را گرامی داشت و اظهار داشت: امام راحل با داشتن یاران جان بر کفی که عاشقانه خون خود را نثار انقلاب کردند و همچون پاره‌های آهن‌ زرهی شدند تا به انقلاب آسیبی نرسد و پیروزی مردم محقق شود، این انقلاب را به ثمر رساندند و ما نیز با تأسی به آن شهیدان و پیروی از ولایت‌فقیه باید ادامه دهنده‌ راه آنها باشیم.

به گزارش فارس، مردم پرشور و انقلابی نگار بردسیر امروز در مجتمع فرهنگی ورزشی نگار طی مراسمی باشکوه یاد روزهای انقلاب را زنده کردند و در قالب سخنرانی‌، سرودهای دانش‌آموزی‌، شعرخوانی و اجرای نمایشنامه و برگزاری موسیقی سنتی این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

انتهای پیام/80027/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول