اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

هیچ قدرتی توان براندازی انقلاب اسلامی ایران را ندارد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است و هیچ قدرتی توان براندازی آن را ندارد.

هیچ قدرتی توان براندازی انقلاب اسلامی ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرتیپ دوم پاسدار مهدی صدیقی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است و هیچ قدرتی توان براندازی آن را ندارد.

وی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با طراحی توطئه‌ها و نقشه‌های گوناگون سعی در براندازی نظام داشته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است و دشمنان اسلام و قرآن از هیچ راهی اعم از به راه‌اندازی اختلافات قومی و مذهبی دریغ نمی‌کنند و سعی در براندازی این نظام اسلامی دارند که باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار بود.

صدیقی با اشاره به نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب خاطرنشان ساخت: جوانان و نوجوانان با توکل به خداوند و پیروی از امام خمینی(ره) توانستند در مقابل رژیم ستم‌شاهی و استبداد ایستادگی کرده و در این راه جان خود را نیز فدا کنند.

وی گفت: جوانان از مهم‌ترین عناصر در حرکت‌های انقلابی و مردمی علیه شاه و استبداد بودند و این حرکت امتداد عاشورا است که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در طی 35 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره نظام تحت فشار دشمنان قرار گرفته است، اظهار کرد: دشمنان برای تحت فشار قرار دادن دولت دست به تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ تحمیلی زد و اقدامات زیادی را در مقابل مردم ایران انجام دادند اما مردم ایران در پیروی از ولایت استوار ایستاده‌اند، تسلیم نشدند و ما هر روز وعده خدا را در این خصوص احساس می‌کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: هنگامی که علی‌رغم میل باطنی دشمنان، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و به جایگاه حقیقی خود در عرصه بین‌المللی دست یافت، دشمنان نیز همه مسائل را سیاسی کردند چنانچه مرزبندی‌های خاصی در گذشته در امور نفتی، فرهنگی و اقتصادی وجود داشت و با این مرزبندی‌ها سعی داشتند تا ایران را حذف کنند، اما این نقشه آنان نیز به سرانجام نرسید و ایران اسلامی همچنان در عرصه‌های مختلف حضور قدرتمندانه دارد.

انتهای پیام/87003/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول