اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/190

ریاحی: نقش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب فراموش نشدنی است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) بود با حضور خودجوش تمام اقشار به خصوص کارگران عزیز صورت گرفت.

ریاحی: نقش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب فراموش نشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، رضا ریاحی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جامعه کارگری ایران اسلامی همدوش سایر اقشار و در سایه رهبری بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی در به ثمر رسیدن انقلاب نقش بسزایی را بر عهده داشت و این موضوع برای جامعه فعلی کارگری دارای اهمیت و افتخار زیادی است.

وی با اشاره به اینکه کارگران طی سال‌های ظلم و ستم طاغوت در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادگی کرده و همواره در صحنه‌های مختلف نیز ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند، عنوان کرد: کارگران امروز نیز باید در دفاع از ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های بلندی بردارند و پیرو خط امام و رهبری و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حرکت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه همگی ما آسایش و امنیت خود را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: آرمان شهدا و امام شهدا حفظ انقلاب اسلامی و اقتدار روزافزون آن بود پس همه باید بر این آرمان الهی ایستادگی کنیم و نهایت تلاش خود را در راستای آن بکار گیریم.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا و رهبری داهیانه امام خمینی(ره) بود با حضور خودجوش تمام اقشار به خصوص کارگران عزیز صورت گرفت که نقش آنها در این پیروزی فراموش نشدنی است.

انتهای پیام/2462/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول