اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نخستین یادواره سرداران و 835 شهید بجنورد خبر داد

جانشین فرمانده کل سپاه سخنران یادواره شهدای بجنورد

دبیر نخستین یادواره سرداران و 835 شهید بجنورد گفت: سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران محوری نخستین یادواره امیران، سرداران و 835 شهید مرکز استان خراسان شمالی است.

جانشین فرمانده کل سپاه سخنران یادواره شهدای بجنورد

ابوالفضل معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد زمان برگزاری این یادواره را پنجشنبه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) مرکز خراسان شمالی اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این یادواره توضیح داد: رونمایی از تمبر یادبود یادواره، رونمایی از چهار کتاب شهدای شهرستان و همچنین رونمایی از سایت مردان مرد از جمله برنامه‌های این یادواره به شمار می‌رود.

به گفته معتمدی، فضاسازی و تبلیغات سطح شهر برای برگزاری این یادواره در حال انجام بوده و اطلاع‌رسانی‌هایی نیز توسط صدا و سیمای استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه برای حضور خانواده معزز شهدا در این مراسم دعوت‌نامه‌هایی به تمامی آن‌ها ارسال شده است،‌ اظهار امیدواری کرد تا نخستین یادواره شهدای شهرستان باشکوه و در شأن شهدا که هم‌زمان با دهه فجر برنامه‌ریزی شده، رقم بخورد.

دبیر نخستین یادواره سرداران و 835 شهید بجنورد خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره در مدت کوتاهی برنامه‌ریزی شده و از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود تا اطلاع رسانی لازم را در مورد این یادواره و همچنین زندگینامه و وصیت‌نامه شهدای شهرستان داشته باشند.

وی همچنین شمار امیران و سرداران شهید استان که در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی را آفریدند، هشت امیر و 18 سردار سپاه عنوان کرد.

انتهای پیام/63002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول