اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

اسدآباد دارنده رتبه برتر استان در ساماندهی گلزار شهدا

فرماندار اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد در ساماندهی گلزارهای شهدا رتبه برتر استان را دارا است.

اسدآباد دارنده رتبه برتر استان در ساماندهی گلزار شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم رونمایی از کتاب سردار شهید جمور در اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هر چه موفقیت و پیروزی در 35 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی از رونمایی کتاب خاطرات سردار شهید بختیار جمور با عنوان « پوتین‌های آشنا» در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این کتاب یکی از کارهای بزرگ فرهنگی و ماندگار است که به همت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس همدان به چاپ رسیده است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه نشریات و کتاب‌های شهدا اسناد ماندگار در تاریخ دفاع مقدس هستند، افزود: چاپ خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا بهترین روش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به قرائت گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا در جلسات مختلف در فرمانداری اسدآباد گفت: کتابی نیز با عنوان خلبانان شهید اسدآباد به نویسندگی طاهره خاکریزی در دست چاپ است که نیاز به اعتبار دارد.

عبدکوند از راه‌اندازی سایت چندرسانه‌ای شهدا در شهرستان خبر داد و گفت: در این سایت که به صورت نرم‌افزار طراحی شده، شناسنامه‌ شهدا،  وصیت‌نامه‌ها و دست‌خط‌ آنها را در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در ساماندهی گلزارهای شهدا رتبه برتر استان را دارا است، افزود: این گلزارها به عنوان امام‌زادگان عشق هستند که چرا که آنان در دفاع از انقلاب و اسلام جان خود را در رضای خدا فدا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز با بیان اینکه سردار شهید بختیار جمور یکی از شهیدان دوران دفاع مقدس در اسدآباد است، اظهار داشت: سردار شهید جمور یکی از شهدای شاخص استان است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پی معرفی شهدای شاخص کتابی از خاطرات شهید را به چاپ رسانده است.

محمدجواد زمردیان تصریح کرد: با توجه به اینکه 16 بهمن ماه سالگرد این شهید والامقام بود، رونمایی از کتاب خاطرات ایشان را به این ایام موکول کردیم.

وی افزود: می‌توانستیم این برنامه را در استان برگزار کنیم اما به دلیل اصالت اسدآبادی این شهید و بنا به استقبال فرماندار شهرستان این برنامه را در اسدآباد برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول